Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori - kaikki menee lähes heti kaupaksi

Vierailija
12.06.2026 |

Olen laittanut 4 tuotetta myyntiin 48h sisällä, 3 mennyt jo, viimeinen parissa tunnissa. Eli kyllä Tori toimii jos hinnat realistiset ja diili käytössä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla pari viikkoa sitten. Ehdin  vasta julkaista ja joku varasi heti. Sama oli keväällä kerran. 

Vierailija
2/9 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla pari viikkoa sitten. Ehdin  vasta julkaista ja joku varasi heti. Sama oli keväällä kerran. 

Paitsi ei mulla ollut diiliä. Noudettavia huonekaluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla pari viikkoa sitten. Ehdin  vasta julkaista ja joku varasi heti. Sama oli keväällä kerran. 

Paitsi ei mulla ollut diiliä. Noudettavia huonekaluja.

Viimeisin nouti myös tunnin sisällä varauksesta.

Vierailija
4/9 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee.

Ekat 15 min. Tuo toiselle puolelle kaupunkia, vaihda oraksen hanaan, olen 7 lapsen yksinhuoltaja tuokotiin. Maksan puolet. Kiinankopio on 3 euroa msksan sen. Ja ostaja. Sopiiko, et tullaan klo 16 katsomaan.

Ostaja tulee katsoo tuotteen. Tinkii vitosen. Ja molemmat ollaan super iloisia.

Vierailija
5/9 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt myydä kaikenlaista ylimääräistä tavaraa viikonlopun aikana. 

Mm eräs tuote jonka uuden hinta kaupassa on 150-200€, laitoin hintapyynnöksi 20€ (torissa useampi myi 50-100€ väöilllä ) että pääsisin vain nopeasti eroon, niin eikös joku uuvatti lähetä viestin että ”myytkö 10€?”. Sitten kun en vastannut mitään niin tunnin kuluttua toinen viesti ”12€ ja kättä päälle?”  

Siis jos tuote on myynnissä jo valmiiksi polkuhintaan niin mikä urpo haluaa vielä tinkiä siitä kympin tai euron. Kun halvan hinnan tarkoituksena oli juuri helpot kaupat ilman vänkäämistä. 

Vastasin että otan pois myynnistä ja vien pienjäteasemalle niin nyt tulee viestejä että ”kyllä se 20€ onnistuu”… 


Mutta eipäs onnistu kun heitin tuotteen jo roskikseen. Ähäkutti saatanan trokari

Vierailija
6/9 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin naapurin naiselle meidän lastenvaunut joita ei tarvittu enää. Sain niistä 200 euroa. Myin facebookin osto ja myyntipalstalla pihatiiliä 600 eurolla. Niitä oli joku 120 neliön verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt myydä kaikenlaista ylimääräistä tavaraa viikonlopun aikana. 

Mm eräs tuote jonka uuden hinta kaupassa on 150-200€, laitoin hintapyynnöksi 20€ (torissa useampi myi 50-100€ väöilllä ) että pääsisin vain nopeasti eroon, niin eikös joku uuvatti lähetä viestin että ”myytkö 10€?”. Sitten kun en vastannut mitään niin tunnin kuluttua toinen viesti ”12€ ja kättä päälle?”  

Siis jos tuote on myynnissä jo valmiiksi polkuhintaan niin mikä urpo haluaa vielä tinkiä siitä kympin tai euron. Kun halvan hinnan tarkoituksena oli juuri helpot kaupat ilman vänkäämistä. 

Vastasin että otan pois myynnistä ja vien pienjäteasemalle niin nyt tulee viestejä että ”kyllä se 20€ onnistuu”… 


Mutta eipäs onnistu kun heitin tuotteen jo roskikseen. Ähäkutti saatanan trokari

Vintedissä ihan samaa. Neljän euron uusi vaate tinkataan kahteen euroon ja ihmetellään kun ei tule kauppoja. Töihin tienaamaan jos ei ole neljää euroa maksaa uudesta vaatteesta.

Vierailija
8/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa käy nykyisin todella surkeasti kauppa, olen käyttänyt toria yli 10 vuotta ja minulla on kymmeniä tuttuja torin käyttäjiä, kaikki samaa mieltä että surkea kauppapaikka nykyisin.Ja mitään diiliä ei kannata käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttis. Ostin 80e suorat housut ja koitin myydä 30e. Ei mennyt kaupaksi uudet ja käyttämättömät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän