Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soluttautuminen on kuulemma paljon yleisempää kuin mitä tavallinen ihminen luulee

Vierailija
05.02.2025 |

Viranomaiset soluttautuvat eri syistä ihmisten arkeen ja yritykset palkkaavat soluttautujia paljastamaan varkauksia ja petoksia. Oletko koskaan epäillyt jonkun soluttautuneen elämääsi ja yrittänyt urkkia sitä kautta tietoa?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku soluttautuisi seuraamaan mun elämääni, olisi varmaan vuoden sisään terapiassa tylsistymisen aiheuttaman aivovaurion vuoksi. "Keskiviikkoisin se menee Prismaan, ostaa maitoa, Oltermannia ja mandariineja. Torstaina vie lapsen harrastukseen. Perjantaina se ei tee töiden jälkeen mitään."

Vierailija
2/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäillyt, vaan tiennyt. Jos aikoo oikeasti urkkia jotain pitäisi olla hieman matalampi profiili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämään kukaan pysty soluttautumaan. Viihdyn yksin ja olen aina yksin  paitsi töissä mutta töissä olen  yksin asiakkaan kanssa (Henk.koht avustaja). 

Vierailija
4/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun elämään kukaan pysty soluttautumaan. Viihdyn yksin ja olen aina yksin  paitsi töissä mutta töissä olen  yksin asiakkaan kanssa (Henk.koht avustaja). 

Ja olen kaiken vapaa-aikani  kotona ja pimennysverhot on ikkunoissa kiinni 24/7 niin kukaan ei näe sisälle. 

Vierailija
5/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten epäilin jotain tutkimusta tekevää eukkoa, lompsi suoraan meille sisälle kun en ollut vastannut tutkimuskirjeeseen, sattui olemaan silloin hetken ovi auki. En ollut kiinnostunut osallistumaan. Netissä törmännyt parin muunkin kokeneen saman. Outoa. 😄

Vierailija
6/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvilassakin oli Peite-Seppo panomiehenä valtion piikkiin. Haluan oman Peite-Sarin panopuuksi. Mihin voin soittaa? Perseelle annan enemmän pisteitä kuin tisseille, naamakin saa tällöin olla ruma. Ikääkin saa olla, niin ei ole pillerikuluja paitsi joku Vagifem jos on jo kuivahtaneempi käppyrä. Vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset speksaan, muuten ei onnistu.  

Vierailija
7/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Toinen hyvä kysymys, johon voi miettiä vastausta on: Kiristääkö vanne päätäsi?

Vierailija
8/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleen on soluttautunut kommunisteja.

Vierailija
9/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulvilassakin oli Peite-Seppo panomiehenä valtion piikkiin. Haluan oman Peite-Sarin panopuuksi. Mihin voin soittaa? Perseelle annan enemmän pisteitä kuin tisseille, naamakin saa tällöin olla ruma. Ikääkin saa olla, niin ei ole pillerikuluja paitsi joku Vagifem jos on jo kuivahtaneempi käppyrä. Vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset speksaan, muuten ei onnistu.  

Tänne taas ei kaivata peite-seppoa tai sannaa. Naapuri saattaa enemmän kaivata seuraa.

Vierailija
10/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annulihan kertoi ettei seksiä ollut, vain suuria lupauksia. 

Vierailija
11/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuten peite-seppo tv-sarjassa, jossa naitiin aasialaiset naiset. Seppo oli hakenut kaverin luota dubaista. Ehkä toisen peite-juhan luota?

Vierailija
12/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee tuon kaltaista ja menet vielä kertomaan jollekin, sinulla epäillään psykoosia.

Eihän tuollaista nyt tosielämässä tapahdu.

Vierailija
13/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluttautuminen on rikostiedustelua, jolla ennaltaehkäistään rikoksia ja puututaan niihin.

Se on poliisin arkea ja ydintoimintaa.

Vierailija
14/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peite seppo oli omalla nimellään ja huomattavan hoikistunut. Peite-seppo ja juha voivat olla kavereita, häiriintyneitä sellaisia jo ammatin puolesta. Yrittävät vietellä naisia ja miehiä.

Vierailija
15/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soluttautuminen on rikostiedustelua, jolla ennaltaehkäistään rikoksia ja puututaan niihin.

Juuri näin, ydintoimintaa on myös hyväksikäyttää kaikenlaisia saaroja ja siirrellä heitä kuvitellut uhan takia eri paikkoihin.

Vierailija
16/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitä sitten isketään ja vietellään. Sitten kun saadaan itseensä rakastumaan niin vedetäänkin juttu takaisin ja hävitään kuin pieru saharaan. Siinä viattomalle ressukalle tulee sydänsuruja, vaikka kyseessä oli oikeasti soluttautuja, hunaja-ansa, sisäänheittäjä. Erittäin yleistä tämmöinen. Sitten ihmetellään kun ihmiset ei pariudu, on niin paljon yksinäisiä  jne.

Vierailija
17/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku soluttautuisi seuraamaan mun elämääni, olisi varmaan vuoden sisään terapiassa tylsistymisen aiheuttaman aivovaurion vuoksi. "Keskiviikkoisin se menee Prismaan, ostaa maitoa, Oltermannia ja mandariineja. Torstaina vie lapsen harrastukseen. Perjantaina se ei tee töiden jälkeen mitään."

Niinhän sä haluaisit meidän uskovan. Mutta entäs se KALEVI, vaihtoauto ja putkikassi ?

Vierailija
18/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ydintoimintaa on myös hyväksikäyttää kaikenlaisia saaroja ja siirrellä heitä kuvitellut uhan takia eri paikkoihin.

Kyllä. Laitetaan joku hemaiseva hr-täti viettelemään niin näin saadaan aina liikuteltua kohdetta sinne, tänne, tonne töihin.

Vierailija
19/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan aina joku karismaattinen nainen seisoskelemaan kadulle vetämään röökiä ja kulkemaan aina samalla bussilla ja toljettelemaan silmiin. Näin saadaan kohteesta enemmän tietoa kun kohde avautuu bussissa naiselle.

Vierailija
20/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen kaiken vapaa-aikani  kotona ja pimennysverhot on ikkunoissa kiinni 24/7 niin kukaan ei näe sisälle. 

Ei ketään varmaan kiinnostakkaan mitä joku tekee kotonaan, vaan mitä tämä netissä tekee.