Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkilökohtainen avustaja! Mitä toivot työnantajalta?

Vierailija
11.06.2026 |

Olen harkinnut siirtyväni henkilökohtaisen avun työnantajamalliin. Tällä hetkellä avuatajat tulee firman kautta, mutta haluaisin enemmän vaikuttaa siihen kuka kanssani työskentelee.

Asia on vasta harkinta-asteella ja täysin uusi tilanne olisi minulle olla itse työnantaja. Jos täällä on henkilökohtaisia avustajia niin mitä toivotte työnantajalta? Millainen on hyvä työnantaja? Mitä pitäisi osata ottaa huomioon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä

Vierailija
2/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt henkilökohtaisen avustajan töitä jonkin verran.  Ei ole kokemusta työnantajamallista ja ajattelen, että työskentelen mieluummin firman kautta.

Te avustajat, joilla kokemusta molemmista, kertokaahan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää liksaa. Työn palkka pitäisi olla kaikilla sektorilla 20 euroa tunti. Näin palkka ja työn vaatimus olisisivat synkassa. 

Vierailija
4/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvitsisi vatkata sitä kullia ihan joka päivä.