Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihanaa olla raitis
11.06.2026 |
Meidän ei tarvitse kenenkään juoda, ollaan niin kiitollisia.
Kesällä voi nauttia täysin joka hetkestä raikkain olotiloin.
Valitettavasti alkoholi pilaa niin monen loman.Näin kesän alussa kehotan miettimään et tarvitko niitä jokapäiväisiä huikkia ja jos niin mietippäs samalla kuinka moni itses lisäksi siitä juomisestasi kärsii.
Juomisessa ei ole mitään mahtavaa, se on riippuvuus ja huono sellainen.
Kommentit (63)
Suomessa voit olla joko täysin raitis tai gonahtanut rapajuoppo, välimuotoja ei ole
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on ollut päihdeongelma niin silloin on hienoa olla raitis. Muuten siinä ei ole mitään kehuttavaa.
Alue: Aihe vapaa
Mitä sä sekotat.Ap on raitis, koska elämä ON.