Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa olla raitis

Vierailija
11.06.2026 |

Meidän ei tarvitse kenenkään juoda, ollaan niin kiitollisia.

Kesällä voi nauttia täysin joka hetkestä raikkain olotiloin.

 

Valitettavasti alkoholi pilaa niin monen loman.Näin kesän alussa kehotan miettimään et tarvitko niitä jokapäiväisiä huikkia ja jos niin mietippäs samalla kuinka moni itses lisäksi siitä juomisestasi kärsii.

 

Juomisessa ei ole mitään mahtavaa, se on riippuvuus ja huono sellainen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolutisti olen ollut koko ikäni. Muitakaan päihteitä en ole koskaan edes kokeillut. Nyt jo yli 50v. Ihana ja terve elämä. Tuntuu, että paljon enemmän ja rikkaampaa elämänsisältöä on perheelläni ollut kuin päihteitä käyttävillä.

Varmasti, kun pyörit palstalla kertomassa muille että tunnet olevasi parempi ihminen. :D

Kannattaisi korkata välillä.

Ap on jo korkannutkin ja siksi hän sekoilee taas.

Mitä sä sekotat.Ap on raitis, koska elämä ON.

Vierailija
62/63 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voit olla joko täysin raitis tai gonahtanut rapajuoppo, välimuotoja ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut päihdeongelma niin silloin on hienoa olla raitis. Muuten siinä ei ole mitään kehuttavaa.