Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomi nousuun viina-autoilla!
10.06.2026 |
Tuli vaan mieleen kun kesäisin on noita kierteleviä jäätelöautoja, jotka soittavat iloista melodiaa kun ovat lähistöllä.
Kommentit (4)
Hyvä idea! Tee patentti ilmoitus ja ala hommiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jallukola-auto. Muita autoja? Hammaslääkäriauto?
Nykyaikana pitää olla viinadroneja. Nopea toimitus niin pitkälle kuin härpäkkeen lentomatka yltää. Tilaa lähiravintolasta drinkki omalle parvekkeelle. Tuollaista tämä maa tarvitsee.
Alue: Aihe vapaa
Kannatan, ois valmiiksi sellaisia pieniä paketteja joissa eri drinksuja.