Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kansanedustajien ”kesäloman” alku venyy
10.06.2026 |
Eduskunnan on tarkoitus kokoontua ainakin vielä juhannuksen jälkeisellä viikolla.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012070137.html
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitääkin katsoa, paljonko ma. 22. 6 on edustajia täysistunnossa, tai edes tiistaina. Huudan: Menkää töihin, menkää töihin jokaiselle poissaolijalle.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin katsoa, paljonko ma. 22. 6 on edustajia täysistunnossa, tai edes tiistaina. Huudan: Menkää töihin, menkää töihin jokaiselle poissaolijalle.
Joo tuo on vanha kikka selvittää ketkä ovat oikeasti sitoutuneet kansanedustajan toimeensa.
Eihän sitä pääse jos on jussina ottanut vähän tukevammin napanderia.
Alue: Aihe vapaa
Ja kansa on kesälaitumilla..