Kuinka paljon vietätte aikaa fwb: n kanssa?
Kommentit (20)
2-3 kertaa viikossa. Tehdään ruokaa, käydään paikoissa, nukutaan, pannaan, halitaan, pussaillaan ja hipsutellaan.
Sen verran kuin molemmista hyvälle tuntuu..
Riippuu. Joskus vuosia ettei nähdä. Joskus useamman kerran viikossa.
Sopisi mulle, joka haluaa tuntea tunteita muttei sitoutua. Mutta kun ihmiset pelästyy, jos puhuu tunteista. Ne kuvittelee, että erilaiset tunteet tarkoittaa palloa nilkassa. Huoh.
Vain betauros kykenee moiseen, enkä itse pane kuin alfoja joten käsite on minulle vieras.
Meikäläisen ympyröissä FWB = Feinwerkbau. Laatuase, omistan pari ja tuleehan niiden kanssa aikaa vietettyä.
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa. Tehdään ruokaa, käydään paikoissa, nukutaan, pannaan, halitaan, pussaillaan ja hipsutellaan.
Hyi helevetti. Aika neitimäiseltä kuulostaa .
Vierailija kirjoitti:
Vain betauros kykenee moiseen, enkä itse pane kuin alfoja joten käsite on minulle vieras.
Tämä!
Alfa ei suostuisi tällaiseen järjestelyyn. Ainoastaan hikinen, säälittävä pleikkaripoju.
Alfa ottaa kun haluaa, silloin ei fwbtä tarvita.
Ottaisin heti tuollaisen hevosen ja käyttäisin kaiken vapaa-aikani sen kanssa.
seksuaalisuuden täytyy olla todella kieroutuneesti kehittynyt mikäli täytyy alkaa kavereitaan panee
Nolla sekuntia, en koskaan alentuisi tuollaiseen touhuun. Hyi hemmetti. Myös miehet jotka tällaista etsivät ovat yleensä jotain pahnan pohjimmaisia.
Juuri tuli vastaan tinderissä joku, joka yritti ostaa suudelmaa 1 drinkin hinnalla ja orgasmia 2:n. Miettikää. Maksaa naiselle panosta 10-20e. Ja hymyssä suin itse kuvittelee olevansa vielä ystävällinen. Miten tällaisia miehiä on edes olemassa? Nuppi otsaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain betauros kykenee moiseen, enkä itse pane kuin alfoja joten käsite on minulle vieras.
Tämä!
Alfa ei suostuisi tällaiseen järjestelyyn. Ainoastaan hikinen, säälittävä pleikkaripoju.
Alfa ottaa kun haluaa, silloin ei fwbtä tarvita.
Niitä halutessaan ketä vaan ottavia on vankilat täynnä. Ihmiskunnan pohjasakkaa ne ovat ja saavat vankilassakin pelätä henkensä edestä
jos eivät pääse seksuaalirikollisille tarkoitettuihin osastoihin ylibuukkauksen takia.
Siis kaveri on mulle sama kuin epäseksuaalinen henkilö, Ihminen jota en halua, jonka funktio on kaikkea muuta. Poikaystävä taas on mies jota kaipaan rakastan ja haluan. Koko vakipanon käsite on outo. Siinä pitäisi olla kaverisuhde, mutta eihän kavereita panna, koska ei kaverit kiihota. Kavereitten kanssa tehdään asioita tai jaetaan asioita tai analysoidaan asioita kahvikupillisen ääressä. Ei seksi kuulu kaveruuteen.
Nähtiin noin kerran kahdessa kuussa sillä asuimme eri valtioissa. En tosin tiennyt tuolloin että olin hänelle vain fwb. Tai tarkemmin sanottuna taisin olla vain wb.
Vierailija kirjoitti:
Vain betauros kykenee moiseen, enkä itse pane kuin alfoja joten käsite on minulle vieras.
Sää oo ketään saanu……
Haluaako kukaan tulla kutsutuksi tuollaisella nimityksellä :D
Vähän sama kuin kynnysmatto, siihen voi käydä tyhjentymässä/saamassa orkun ilman minkäänlaisia investointeja.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin noin kerran kahdessa kuussa sillä asuimme eri valtioissa. En tosin tiennyt tuolloin että olin hänelle vain fwb. Tai tarkemmin sanottuna taisin olla vain wb.
Toivottavasti opit jotain.
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa. Tehdään ruokaa, käydään paikoissa, nukutaan, pannaan, halitaan, pussaillaan ja hipsutellaan.
En näe edes pitkäaikaista surustelukumppaniani noin paljon.
Jaa Finnish warmblood eli FWB? 🐎