Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vielläkin onnellinen koska PSG voitti arsenalin ja oikeudenmukaisesti viellä

Vierailija
02.06.2026 |

Arsenal teki ekan maalin ja se oli järkyttävän hieno maali, mutta tunnelma sen maalin alussa oli sellainen että arsenal teki liian hienon maalin, niin hienon maalin että he tukevat häviömään, ja niin kävikin PSG voitti rangaistuspotkukilpailussa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSG ansaitsi kyllä mestaruuden, Arsenal oli vastaantulija. Oikeudenmukaisuuden kanssa jalkapallon säännöillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä. Eli entä jos Arsenal olisi voittanut arpapotkukisan? Olisiko oikeus toteutunut? Ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi