Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä takia naiset (vanhat) syyttää aina miehiä
01.06.2026 |
Jos joku on tehnyt virheen niin näillä aina ensimmäinen ajatus on se, että "tuo mies on varmasti syypää tähän!" vaikka he olisivat itse tunaroineet. Todella ärsyttävää olla aina se, jota ensisijaisesti pidetään syyllisenä, jos vaan satun olemaan paikalla.
Kommentit (7)
Feminismiä ihanaa. Naisille erityisoikeuksia miehille vastuu kaikesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Korealainen sananlasku varo sanojasi kun on nainen paikalla.
Lääkkeet hiljentää ne äänet päässä ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Feminismiä ihanaa. Naisille erityisoikeuksia miehille vastuu kaikesta.
Mikä vastuu?
Alue: Aihe vapaa
Ei syytä.