Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomi voitti Maailmanmestaruuden. Seuraavalla kertaa Suomi voittaa taas ja taas. Ei ole mitään "vuoroja"
01.06.2026 |
Sveitsiläisille ei hävitä koskaan. Jätetään heidät aina toiseksi.
Ei ole mitään sääliä heitä kohtaan, koska urheilu ei ole niin vakavaa. Jos joku itkee urheilun takia niin nauran makeasti päälle:)
Ei mulla muuta.
Kommentit (4)
Intersektionaalisessa urheilukilpailussa huonoin voittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Et ole empaattinen kun et ota osaa Sveitsin suruun. Oli sentään kotikisat?
:)
ap
Alue: Aihe vapaa
Et ole empaattinen kun et ota osaa Sveitsin suruun. Oli sentään kotikisat?