Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia omatila työntekijästä.
31.05.2026 |
Minulle ehdotettiin yhteydenottoa omatila työntekijään joka auttaa väkivaltaa kokeneita. Pitäisi huomenna soittaa sinne mutta jännittää. Vertais tukea kaipaisin. Taustaa. Elän suhteessa jossa on henkistä ja fyysistä väkivaltaa kontrollointia ja uhkailua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suosittelisin lähinnä että kyseinen henkilö, joka käyttäytyy noin menee sinne omatila hoitoon. Uhri voi mennä jos huvittaa ja kokee sen hyödylliseksi itselleen.
Uhri hoitoon vaikka pakolla? WTF?