Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihin leivonnaiseen voisin käyttää ylijääneitä ranskanpastilleja?
21.12.2011 |
Ostin vahingossa kahteen kertaan pastillit piparkakkutalon koristeluja varten.
Mihinkähän hukkaisi ylijääneet? Ehdotuksia?
Kommentit (4)
kermavaahtoon sekoitettuna :) Tosi hyvää, etkä tarvitse täytteeseen muuta makeutusta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei liene mikään ongelma syödä niitä sellaisenaan sössimättä mihinkään taikinaan.
Alue: Aihe vapaa
joihin suklaapalojen sijaan pastilleja kokonaisina tai rouhittuna