Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

henkien näkemisestä

Vierailija
10.01.2012 |

ollaan viitisen vuotta asuttu tässä 15 vuotta vanhassa asunnossa. tässä parin viikon aikana nuorin lapsi (3v) on alkanut puhumaan jostain tytöstä. ensin luulimme että on nähnyt oman heujastumansa ikkunasta tms mutta on nähnyt "tytön" muuallakin kun ikkunoiden lähellä, mm omassa huoneessaan.

lapsi on ennenkin osoittanut erikoista lahjakkuutta, tiennyt ennalta monia asioita jne. eli sinänsä ymmärrän kyllä jos jonkun näkeekin jota me muut emme näe. ihmetyttää vain kuinka nyt näin uuteen rakennukseen joku tulisi? ja miksi vasta nyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koostuvat elektroneista jotka ovat jääneet jäljelle kun ruumis kuolee ja astraalikeho poistunut. ne näkyvät kehon muodossa jossa ne olivat ja jäävät kiertelemään tänne, mutta ajan mittaan palaavat takaisin luonnon kiertoon kuten muukin keho.

varsinainen astraalikeho on siis mennyt jo muille maille ja aloittanut uuden elämän.

tavallaan kuten joku tuossa jo sanoi, "kummitus" on pikemminkin vain nauhoitus tuosta henkilöstä joka jäänyt vielä nurkkiin pyörimään.

Vierailija
2/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten henki. Kannattaa katsoa Ylen teemalta kolmiosainen sarja; Mielen salattu voima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin jotain henkihihhuleita!

Pyyhin perseeni hengillänne...

Vierailija
4/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten henki. Kannattaa katsoa Ylen teemalta kolmiosainen sarja; Mielen salattu voima.

onko muilla kokemusta asiasta?

ap

Vierailija
5/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paranormaaliblogin kautta, niillä on foorumi myös missä kysyä asiaa.

Eihän tuossa mitään ihmeellistä sinänsä ole jos tytöllä vähän normaalia herkemmät "systeemit".

Vierailija
6/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että antaa tytön olla, eikä juttele tytölle ollenkaan. Jos olet paikalla kun lapsi kertoo näkevänsä tytön, käske ääneen tytön lähteä pois talosta.

Jos innostat lasta niin se näkee kohta lisääkin porukkaa ja sitä voi sitten kestää kauan. Kun et liikaa kiinnitä asiaan huomiota, niin kyllä se ajastaan menee ohitse, oli sitten syy tytön näkemiselle ihan mikä tahansa :)

Vierailija
7/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osoittaa kylla erityista kykya. Meidankin lapsi naki joskus olkkarissa sellaisen vanhan tyton, ja vessassa ja pannuhuoneessa mustanaamion.

Vierailija
8/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan myös lahjoja joista en ylpeile muille. Olen siis myös jalo.

Tosiaan nämä heijastumat ovat vain aikajäämiä.

En ole selvittänyt (koska en ole tiedemies) miten nämä jäämät tallentuvat ilmakehään tai rakennuksiin. Tallentumina voidaan pitää ääniä menneisyydestä tai videoleikkeitä ilmassa.

Selvisin pienenä selväjärkisenä elämästä, kun mummo joka myöskin hallitsi nämä meediot, kertoi että ovat kuin nauhoitettu radio-ohjelma.

Osa ihmisistä näkee näitä nauhoituksia tiettyinä aikoina ja osa näkee niitä jatkuvasti, kuten minä. Minua voisi eräällä tavalla käyttää rikostutkimuksissa hyväksi sillä näen the truth of past. Eli suomennettuna näen asiat, kuten ne oikeasti tapahtuivat. Tosin en näe henkilön mieltä mitä hän mietti kun teki kuperkeikan vessanlattialla.

Vierailija
9/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan myös lahjoja joista en ylpeile muille. Olen siis myös jalo.

Tosiaan nämä heijastumat ovat vain aikajäämiä.

En ole selvittänyt (koska en ole tiedemies) miten nämä jäämät tallentuvat ilmakehään tai rakennuksiin. Tallentumina voidaan pitää ääniä menneisyydestä tai videoleikkeitä ilmassa.

Selvisin pienenä selväjärkisenä elämästä, kun mummo joka myöskin hallitsi nämä meediot, kertoi että ovat kuin nauhoitettu radio-ohjelma.

Osa ihmisistä näkee näitä nauhoituksia tiettyinä aikoina ja osa näkee niitä jatkuvasti, kuten minä. Minua voisi eräällä tavalla käyttää rikostutkimuksissa hyväksi sillä näen the truth of past. Eli suomennettuna näen asiat, kuten ne oikeasti tapahtuivat. Tosin en näe henkilön mieltä mitä hän mietti kun teki kuperkeikan vessanlattialla.

että "kummitukset" on ihkään kuin videoleikkeitä. minä tosin luulin että niitä esiintyy vain jossain vanhemmissa rakennuksissa jne.

en ole kiinnittäny kovasti huomiota tuohon "tyttöön". ensi kerralla koitan sanoa että menee pois. lapsi varsinkin illalla selvästi on vähän pois tolaltaan sen "tytön" takia, kun koittaa nukkua ja "tyttö" tuleekin huoneeseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme