Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksei ihmiset tanssineet Käärijän keikalla?"

Vierailija
25.05.2026 |

..paheksui joku some-influensseri ja kuvasi istumakatsomoita.

 

Mitä kenellekään kuuluu, jos joku haluaa istua? Tai on vaikka jalat kipeät eikä voi vaikka haluaisikin jorailla?

 

Eipähän ainakaan blokkaa muilta näkyvyyttä heilumalla ja kuvaamalla kännykällä. Sitä väkeä nimittäin piisaa aivan liikaakin.

 

 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, miksei istumapaikoilla jorata.

 

Ei ole tilaa.

Vierailija
2/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaissa on flegmaattinen konserttiyleisö ihan tavallinen näky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon sellaisia outoja pökkelöitä, jotka eivät tosiaankaan tanssi, vaikka olisi miten jalan alle menevää musiikkia.

Luulen, että näiden kehot ei vaan toimi niin? Sehän tulee kehon sisältä se tarve liikutella jäseniä musiikin tahtiin, ja keho herää eloon.

Vierailija
4/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilujat voisi mennä helvettiin peittämästä muiden näkökenttää

Vierailija
5/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoismaissa on flegmaattinen konserttiyleisö ihan tavallinen näky

 

Ero jo Ruotsiin on aika valtava tässä. Suomalaiset ei tanssi ja ilakoi vaikkapa torijuhlissa ollenkaan sillä tavalla, kuin ruotsalaiset.

Vierailija
6/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset nauttii keikasta kuvaamalla siitä pätkiä someen. Enää ei eletä hetkessä vaan kaikesta nautitaan ruudun läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tämä someinfluensserikaan olisi tanssinut yläkatsomossa, jossa askeleen horjahtaessa romahtaisi suoraan seuraavalla penkkirivillä istuvien niskaan. Kyllä sitä istuessaankin pystyy heilumaan, nostamaan käsiä ja eläytymään musiikkiin.

Vierailija
8/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun Janet Jackson esiintyi Turussa, aiheutti kuollut yleisö esiintyjissä lievää hämmennystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten surkea elämä täytyy olla jos koko keikka menee siihen että miettii mitä muut ajattelevat ja tekevät. Tähän some influensseriin viitaten siis. 

Miksei keskittynyt keikkaan vaan mieluummin keskittyi siihen ettei ISTUMApaikoilla tanssita

Vierailija
10/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoismaissa on flegmaattinen konserttiyleisö ihan tavallinen näky

 

Ero jo Ruotsiin on aika valtava tässä. Suomalaiset ei tanssi ja ilakoi vaikkapa torijuhlissa ollenkaan sillä tavalla, kuin ruotsalaiset.

Olemme pakkoruotsilla alistettu kansa, jolta on kolonisoitu oma menneisyys arvottomaksi. Kaiken hyvän ovat meille tuoneet ruotsinkieliset.

Emme koe olevamme voittajia, koska meillä on entisen alistajan kuorma vieläkin harteillamme. Siksi emme ole isänmaallisia. 

Pakkoruotsi, kaksikielisyys, virkamiesruotsi, ruotsinkielisten etuoikeudet, joilla he saavuttavat pidemmän rikkaampana ja terveemmän elämän, ei inspiroi ylpeyttä omasta identiteetistä. Tulee tunne että olemme luusereita. Luuserit eivät kunnioita edes itseään. Siksi ruoskimmme itseämme henkisesti aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsomo koostuu tuoliriveistä, niin ei niillä oikein voi tanssia. Jos katsojien halutaan tanssivan, niinei laiteta tuoleja lattioille. 

Vierailija
12/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten jou-jouta tanssitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista on autisteja, eikä he osaa sosiaalisia normeja.

Vierailija
14/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista on autisteja, eikä he osaa sosiaalisia normeja.

Kuten sinä joka et osaa edes kirjoittaa. 

*eivätkä he osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista on autisteja, eikä he osaa sosiaalisia normeja.

Jos katsomossa on tuolit, niin sosiaalinen normi on ymmärtää, että niille istuudutaan. Eiköhän istujat siten ole ymmärtäneet ihan oikein sosiaalisen normin. 

Vierailija
16/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten jou-jouta tanssitaan.

Voihan sitä seistä ja veivata kyynärvartta niinku.

Vierailija
17/20 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi some-influensseri ei itsekään tanssinut, vaan kuvasi yleisiöä....

Vierailija
18/20 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollo nyt Käärijän keikalla viitsii jorata ja saati edes mennä sinne?

Vierailija
19/20 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vituttaa noi toisten kuvailijat, joista tekee sit jonkun rage bait somepäivityksen. Laittais itse kameran pois ja keskittyisi siihen keikan seuraamiseen ja joraamiseen kuin muiden tekemisten kyttäämiseen.

Vierailija
20/20 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoismaissa on flegmaattinen konserttiyleisö ihan tavallinen näky

 

Ero jo Ruotsiin on aika valtava tässä. Suomalaiset ei tanssi ja ilakoi vaikkapa torijuhlissa ollenkaan sillä tavalla, kuin ruotsalaiset.

Oon ollut Ruotsissa ja Norjassa keikalla ja ei siellä ollut yhtään sen kovempi meno kuin Suomessa. Ruotsissa keikalla yleisö oli aivan kuollutta, enemmän menoa Suomessa on keikoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä