Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Rupeaisitko itse grillaamaan olohuoneessa?

Vierailija
25.05.2026 |

Sisustettu parveke vastaa huonetta. Näin sanoo asiantuntija. 

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012030525.html

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pelkkää maalattua lastulevyä nämä uudet talot . Ja reikätiiliä . 

Vierailija
22/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on pelkkää maalattua lastulevyä nämä uudet talot . Ja reikätiiliä . 

Paremmin se reikä eristää kuin tiili. Ja luulitko että ne reiät jätetään tiilissä poikittain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännipäissään kuulemma vanhukset grillanneet... 

Muiden vika! Kukaan ei käynyt kertomassa henkilökohtaisesti että grillaaminen on nou nou :D

Vierailija
24/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä länkytys tulee, että jos grillaus kielletään parvekkeella niin on grillattava sisätiloissa? 

Yleensä grilli lämpiää kauempana asuinrakennuksesta.

Vierailija
25/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä länkytys tulee, että jos grillaus kielletään parvekkeella niin on grillattava sisätiloissa? 

Yleensä grilli lämpiää kauempana asuinrakennuksesta.

Koska persut.

Vierailija
26/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä asunnoissa kaasuhellojakin. Kaikenmaailman tiskirättejä ja pyykeitä keittiössäkin roikkuu. Ihan sähköhellallakin voi saada liekit aikaiseksi

Ai Suomessa?

Kyllä, ihan suomessa ja vielä putkikaasulla ettei lopu kaasu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännipäissään kuulemma vanhukset grillanneet... 

Muiden vika! Kukaan ei käynyt kertomassa henkilökohtaisesti että grillaaminen on nou nou :D

Grillaaminen on täysin sallittua kuten keittiössäkin kokkaaminen. Suuri osa paloista saakin alkunsa keittiöstä.

Vierailija
28/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain Myllypurossa vanhoissa taloissa ja Roihuvuoressa on kaasuhellat kunnan vuokra asunnoissa. 

Totta. Pelkäsin sitä kaasuliestä ihan hemmetisti. Pelottava kun oli sähköliesiin tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain Myllypurossa vanhoissa taloissa ja Roihuvuoressa on kaasuhellat kunnan vuokra asunnoissa. 

Totta. Pelkäsin sitä kaasuliestä ihan hemmetisti. Pelottava kun oli sähköliesiin tottunut.

Mitäs olet tuollainen pelkuri.

Vierailija
30/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä multikulti?

Halalia rasvakeittimessä ja rasvat roihahti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 30 vuotta kerrostalossa, en ole koskaan grillannut parvekkeella, minusta se aiheuttaa palovaaraa. En pidä grilliruoasta muutenkaan, syödään kylmänä jotain mustia kasviksia ja pihviä, ei kiitos. 

 

Olen sitä mieltä, että parvekegrillaus pitää kieltää, se aiheuttaa vaaratilanteen turvallisuudelle niinkuin tässä nähtiin. Nyt koko staanan talo on sitten asumiskelvoton, jonkun itsekkään grillauksen vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä