Osa-aikatyötä tekevät
Teen osa-aikatyötä ja haen samalla 4 työpaikkaa kuukaudessa. Saatteko te muutkin jatkuvasti lisätehtäväksi CV:n päivittämistä näille käynneille? Nyt jo toinen kerta kun te-virkailija pyytää CV:n päivittämistä näiden haettavien paikkojen lisäksi ja siinä välissä käyn töissä. Jotenkin ymmärtäisin tämän lisätehtävän jos en tekisi mitään muuta...
Kommentit (16)
Ainakin omalla paikkakunnalla te-virkailijoiden aktiivisuus on pudonnut selvästi sen jälkeen kun palvelut siirrettiin kunnalle. Kolmen kuukauden välein pitäisi päivittää työllistymis-suunnitelma, mutta joskus menee puolikin vuotta ennen kuin taas perään kyselevät. Haen siis kokoaikatyötä jatkuvasti, mutta en mä niitä minnekään merkkaa kun eivät sitä vaadi.
Minusta tuntuu että se heidän aktiivisuus on vaan noussut tai sitten mulla on virkaintoinen Te- virkailija...
Miten cv:tä voi tai pitää päivittää, jos siinä on lueteltu kaikki koulutus ja työkokemus? Korkeintaan päivämäärä muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten cv:tä voi tai pitää päivittää, jos siinä on lueteltu kaikki koulutus ja työkokemus? Korkeintaan päivämäärä muuttaa.
Hän haluaa tarkistaa ja korjauttaa CV:täni aina uudelleen. Jotta se olisi hänen silmäänsä mieluinen. Nämä korjaukset laitettava ennakkoon ennen seuraavaa tapaamista.
En ole saanut ihan tuollaista pyyntöä, mutta ennen kuin työvoimapalvelut siirrettiin kunnille, niin oma virkailija painosti jatkuvasti osallistumaan CV-kurssille, jopa sen jälkeen kun olin sellaisen käynyt.
Ap, pitääkö sinun siis lähettää uusittu ansioluettelosi aina nähtäväksi virkailijalle?
Vierailija kirjoitti:
Miten cv:tä voi tai pitää päivittää, jos siinä on lueteltu kaikki koulutus ja työkokemus? Korkeintaan päivämäärä muuttaa.
Samaa oon miettinyt, kun kokoajan jaksetaan jauhaa jostain CV-kursseista. Olen CVni hionut jo siihen kuntoon ettei enää hiottavaa ole. Eivät keksi näymmä muuta aktivointia kuin CV.
Ei se nykypäivänä CVn vika ole josset töitä saa - niitä töitä on on hakijoita kohden vaan aivan liian vähän. Mutta työkkäri jaksaa syyllistää kokoajan huonolla CVllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten cv:tä voi tai pitää päivittää, jos siinä on lueteltu kaikki koulutus ja työkokemus? Korkeintaan päivämäärä muuttaa.
Hän haluaa tarkistaa ja korjauttaa CV:täni aina uudelleen. Jotta se olisi hänen silmäänsä mieluinen. Nämä korjaukset laitettava ennakkoon ennen seuraavaa tapaamista.
Kuulostaa simputukselta.
(eri)
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ihan tuollaista pyyntöä, mutta ennen kuin työvoimapalvelut siirrettiin kunnille, niin oma virkailija painosti jatkuvasti osallistumaan CV-kurssille, jopa sen jälkeen kun olin sellaisen käynyt.
Ap, pitääkö sinun siis lähettää uusittu ansioluettelosi aina nähtäväksi virkailijalle?
Kyllä joudun näin tekemään ja siksi kysynkin joudutteko muut jatkuvasti tekemään CV ja näyttämään työhakemuksia Te virkailijalle.
Minulla laskettiin työnhakuvelvollisuuksien määrä kahteen, kun sain osapäivätyön. Perusteluna oli tosin, ettei alueella ole riittävästi t yöpaikkoja. Voi liittyä johonkin muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten cv:tä voi tai pitää päivittää, jos siinä on lueteltu kaikki koulutus ja työkokemus? Korkeintaan päivämäärä muuttaa.
Hän haluaa tarkistaa ja korjauttaa CV:täni aina uudelleen. Jotta se olisi hänen silmäänsä mieluinen. Nämä korjaukset laitettava ennakkoon ennen seuraavaa tapaamista.
Voiko muuten työkkäri velvoittaa näyttämään CVn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ihan tuollaista pyyntöä, mutta ennen kuin työvoimapalvelut siirrettiin kunnille, niin oma virkailija painosti jatkuvasti osallistumaan CV-kurssille, jopa sen jälkeen kun olin sellaisen käynyt.
Ap, pitääkö sinun siis lähettää uusittu ansioluettelosi aina nähtäväksi virkailijalle?
Kyllä joudun näin tekemään ja siksi kysynkin joudutteko muut jatkuvasti tekemään CV ja näyttämään työhakemuksia Te virkailijalle.
Ja eikö työhakemukset mene kirjesalaisuuden piirin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ihan tuollaista pyyntöä, mutta ennen kuin työvoimapalvelut siirrettiin kunnille, niin oma virkailija painosti jatkuvasti osallistumaan CV-kurssille, jopa sen jälkeen kun olin sellaisen käynyt.
Ap, pitääkö sinun siis lähettää uusittu ansioluettelosi aina nähtäväksi virkailijalle?
Kyllä joudun näin tekemään ja siksi kysynkin joudutteko muut jatkuvasti tekemään CV ja näyttämään työhakemuksia Te virkailijalle.
Jos noin kävisi useamman kerran, tekisin 10 eri CV:tä vähillä muutoksilla ja lähettäisin kaikki kerralla saatesanoin "riittänee loppuvuodeksi".
Johan kerroin että velvoittavat näin tekemään. Eikä kyse ole siitä ettenkö olisi töitä normaalisti hakemalla saanut. Hän vain päätti, että nyt laitetaan CVtä kuntoon, mutta sitten vielä uudestaan sama seuraavalle käynnille.
Voiko siitä virkailijasta valittaa johonkin?
Jatkan.. Lisäksi hän sanoi, että voimme olla vaikka koko päivän tekemässä sitä CVtä, vaikka käynti on kutsussa 30minuuttia..
Up