Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verotus pelastaa Suomen!!

Vierailija
24.05.2026 |

Sitä lisää!


T. Antti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korkeat verot pelastaisi jotain meillä ei olisi mitäön ongelmia. Taitaa olla niin että korkeat verot vain lamauttaa yritteliäisyyden.

Vierailija
2/4 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi on aina toiminut hyvin. Ne taloudet kukoistavat missä on kommunismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas koko suomen historiassa 1917 jälkeen ei ole kuin 9 vuoden jakso 1999-2008 kun hallitus on onnistunut tekemään budjetin joka on tasapainossa ja jopa ylijäämäinen. 

Tämäkin 9 vuoden jakso rakentui kestämättömän it kuplan varaan jolloin julkiset menot paisuivat kuin pullataikina ja kuplan puhjettua tuli todellisuus vastaan. 60-80 luvuilla saatiin budjetti kikkailemalla näyttämään tasapainoiselta mikä kuitenkin tehtiin devalvoimalla markkaa joka suoraan vei ostovoiman kansalaisten kukkarosta eli ilman keinottelua ja suoranaista varkautta ei tasapainoa olisi saavutettu tuolloinkaan. Näin köyhä on suomi ja on aina ollut ja näin huonosti on suomen asiat aina hoidettu. 

Vierailija
4/4 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos korkeat verot pelastaisi jotain meillä ei olisi mitäön ongelmia. Taitaa olla niin että korkeat verot vain lamauttaa yritteliäisyyden.

Oikeudella kuningas pitää maan pystyssä, mutta verojen kiskoja sen hävittää.