Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää joku miehen käytös

Vierailija
23.05.2026 |

Miehen kanssa oli 1,5 vuoden ajan on-off suhde. Itsellä halua sitoutua, toinen ei siihen kyennyt, vaikka väittikin muuta. Itki perään jokaisen välirikon aikaan, ja vannoi rakastavansa.

 

Nyt lopulta omat voimat loppuivat lopullisesti juupas/eipäs vatvomiseen, ja sanoin sen suoraan. Toinen voivotteli, kun kokee olevansa paska ihminen.

 

Päädyin keräämään yhteen pakettiin rakkauskirjeet jotka sain, ja lisäksi mm. lahjat, ja hänen t-paitansa. Nakkasin paketin postiin. Sen jälkeen kun näin että paketti kuitattu ja haettu, niin tämä mies oli sen jälkeen estänyt minut ihan joka paikassa, niin instassa, facessa, kuin whatsappissa ja jopa puhelut/tekstarit.

 

Kertokaa siis viisaammat miksi? Olen totaalisen loppu tähän yksin miettimiseen ja siihen että jäin ilman selityksiä. Eteenpäin tiedän että pitää päästä, mutta sydän on aivan rikki tällä hetkellä, eikä missään ole enää mitään mieltä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla lohduttamaan sinua.

M50

Vierailija
2/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olit sinä, joka lähetit paketin ja hän kuittasi sen vastaanotetuksi. Hän ei halua enää vatvoa tätä vaan tyytyy kohtaloonsa. Tyydy sinäkin oman ratkaisusi tulokseen.

Mene peilin eteen ja kysy siinä selitystä sille, miksi sinä toimit noin.  Mies lopetti suhteen aivan samasta syystä lopullisesti eikä hänellä ole enää mitään sanottavaa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua sitoutua sinuun muttei halua olla yksinkään. Jos hän haluaisi juuri sinut, hän olisi sitoutunut sinuun jo alusta asti. Nyt hän joko etsii parempaa ja pitää sinut varalla tai sitten hän on vain kerta kaikkisen kykenemätön parisuhteeseen omista ongelmista johtuen. Ei kannata jäädä terapeutiksi hänelle tällaisessa tilanteessa. Suhde ei tule ikinä muuttumaan tuosta paremmaksi.

 

Toisaalta sinussa on jotain sellaista mitä hän ei halua menettää. Siksi hän ei pysty päästämään irti.

Ansaitset jonkun joka on valmis rakastamaan, joten älä tuhlaa aikaasi ja hukkaa itseäsi tämän kaverin kanssa.

Vierailija
4/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olit sinä, joka lähetit paketin ja hän kuittasi sen vastaanotetuksi. Hän ei halua enää vatvoa tätä vaan tyytyy kohtaloonsa. Tyydy sinäkin oman ratkaisusi tulokseen.

Mene peilin eteen ja kysy siinä selitystä sille, miksi sinä toimit noin.  Mies lopetti suhteen aivan samasta syystä lopullisesti eikä hänellä ole enää mitään sanottavaa sinulle.

Kyllä tässä on peiliin tullut monta kertaa katsottua ja pohdittua kaikkien tapahtumien aikana, miksi en kelpaa ja miksi siedän tätä. Joten usko pois, olen kyllä katsonut peiliin, enkä koe että tällaista olisin kaiken jälkeen ansainnut.

 

Ja kyllä halusin kostaa ja satuttaa, ei sekään hyvältä tuntunut enkä siitä ylpeä ole, mutta niin satutetuksi itseni koen.

Vierailija
5/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla voimat loppu valvomiseen, miksi vatvot vielä. Se on loppu nyt. Suututit ja loukkasi toista ja nyt eteenpäin!

Vierailija
6/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asia ole nyt juuri niin kuin halusit? Halusit välit poikki ja nyt ne ovat poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selityksiä ap  vielä  jäi  kaipaamaan?  Tykkäsitkö siitä että  perääsi  itkettiin?

Vierailija
8/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mitä sitten odotit sen paketin lähettämisen jälkeen? Että mies ryntää sun luokse sormuksen kanssa?!

Kyllähän se oli sulta selvä viesti, että tämä oli nyt tässä. Ja mies ymmärsi sen. Ei miehet ymmärrä rivienvälistä lukemista. Eli teidän suhde on förbii. 

 

Nyt lopetat tuon märehtimisen. Teidän suhde on loppu. Finito. Unohda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kestä sitä, että nainen jättää. He voivat oikein hyvin pelata noita pelejään ja pitää naista varalla tai muuten vain koko ajan "vähän löysässä hirressä". Mutta auta armias, kun nainen saa tarpeekseen ja laittaa tälle pelailulle stopin, niin sitä ei mies kestä. Miehen mielestä, on hänen vallassaan, miten ja kuinka kauan suhde jatkuu.

Lopputuloksena on sitten miehen puolelta tuo täydellinen radiohiljaisuus: kaikki estot päälle, ei mitään keskustelua, uutta naista putkeen ja exän haukkuminen hulluksi. 

That's it. 

Vierailija
10/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kestä sitä, että nainen jättää. He voivat oikein hyvin pelata noita pelejään ja pitää naista varalla tai muuten vain koko ajan "vähän löysässä hirressä". Mutta auta armias, kun nainen saa tarpeekseen ja laittaa tälle pelailulle stopin, niin sitä ei mies kestä. Miehen mielestä, on hänen vallassaan, miten ja kuinka kauan suhde jatkuu.

Lopputuloksena on sitten miehen puolelta tuo täydellinen radiohiljaisuus: kaikki estot päälle, ei mitään keskustelua, uutta naista putkeen ja exän haukkuminen hulluksi. 

That's it. 

Hyvinhän mies tuntuu kestävän. Se on ap tässä nyt joka jotain ihmeellisiä selityksiä ja perään huuteluita vielä kaihoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kestä sitä, että nainen jättää. He voivat oikein hyvin pelata noita pelejään ja pitää naista varalla tai muuten vain koko ajan "vähän löysässä hirressä". Mutta auta armias, kun nainen saa tarpeekseen ja laittaa tälle pelailulle stopin, niin sitä ei mies kestä. Miehen mielestä, on hänen vallassaan, miten ja kuinka kauan suhde jatkuu.

Lopputuloksena on sitten miehen puolelta tuo täydellinen radiohiljaisuus: kaikki estot päälle, ei mitään keskustelua, uutta naista putkeen ja exän haukkuminen hulluksi. 

That's it. 

Niin varmaankin. Mutta jos mies haluaa naisen kanssa suhteen tai vakiintua, niin käytös ei ole "pelailua". 

 

Mä en ymmärrä miksi yritetään väkisin kyhätä jtkn tuollaisen välttelijän/pelaajan kanssa. Oikeasti naiset, jos mies on tarpeeksi kiinnostunut ja tunteet pelissä, niin se näkyy käytöksessä ja siinä naisen kohtelussa. Unohtakaa tuollaiset pelimiehet, ei niistä ole -sinulle- kumppaniksi. Se mies haluaa toisenlaisen naisen, ja se et ole sinä. 

Vierailija
12/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miettiä asiaa sen enempää, varsinkin kun ei ole mitään mietittävää. Olet siivonnut roskat pois elämästäsi ja epävakaan sekoilijaukon niiden mukana. No contact on hyvä ratkaisu. 

Keskity siihen mikä saa sinut voimaan fyysisesti hyvin tai vähän paremmin. Syö, käy suihkussa, kävelylenkillä, pidä ikkuna auki, kuuntele jotain neutraalia musiikkia tai linnunlaulua. Ei mitään suru- ja rakkausvollotuksia. 

Huomenna on uusi päivä, mieti vaikka etukäteen mitä kaikkea teet huomenna. Huolehdi fyysisestä hyvinvoinnistasi koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla voimat loppu valvomiseen, miksi vatvot vielä. Se on loppu nyt. Suututit ja loukkasi toista ja nyt eteenpäin!

En kyllä tajua mikä oikeus on loukkaantua erosta jos ei ole edes kosinut naista. Jos haluaa pitää naisen itsellään niin sormus sormeen. Jos ei ole pokkaa niin sitten elää sen riskin kanssa että nainen jättää tai lähtee jonkun toisen matkaan. 

Ette voi käyttäytyä parisuhteissa kuin taaperot. Teillä on omat vastuunne ja täytyy käyttäytyä kypsästi. Raivarit pakeista tai eroista, varsinkin jos on itse kohdellut naista huonosti tai arvottomasti, on ihan perus. Eivät naiset ole olemassa minään pano- ja riepotteluleluinanne. Ja jos kohtelette niitä näin niin sitten ette itke kun teitä riepotellaan. Samat säännöt kaikille.

Vierailija
14/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä märiset? Se on nyt teidän osalta ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatvoitte loputtomiin ja nyt se turha vatvominen loppui. Lähinnä ihmetyttää miksi et ole tyytyväinen? 

Vierailija
16/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla voimat loppu valvomiseen, miksi vatvot vielä. Se on loppu nyt. Suututit ja loukkasi toista ja nyt eteenpäin!

Mitä suuttumista ja loukkaamista tuossa oli? Epämääräisen on off suhteen selkeä päätös.

Vierailija
17/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö imemään sitä miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan