Kyllä se nyt niin on kuulkaa että otan oluen.
Ei tässä muutakaan tekemistä ole. Ulkona on jo +20 ja kesä tuli.
Kommentit (20)
Palstamammojen mielestä olet alkoholisti.
Mitä sitten? Pitääkö tänne kaikki kertoa? No minäpä sitten kerron että menen käymään paskalla ja sitten juon kupin kahvia.
Itse laitoin jääkaappiin illaksi odottelemaan 2 x Urkkipurkin ja 2 x Bitburgeria
Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.
Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä.
On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.
Minä otan monta olutta. Minulla on nyt 6 päivää vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.
Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä.
On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.
Sekin on makuasia kuka tykkää noin vahvoista kaljoista. Itse en tykkää. Viinit ja viina on sitä varten jos haluaa stydimpää tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan monta olutta. Minulla on nyt 6 päivää vapaata.
Yhden päivän takia ei kannata alkaa juomaan. Ryyppäämiseen tarvitaan just tuollainen pitkä vapaa.
Itse en yli 5% oluita enää juo. Maistuu liikaa alkomaholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.
Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä.
On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.
Sekin on makuasia kuka tykkää noin vahvoista kaljoista. Itse en tykkää. Viinit ja viina on sitä varten jos haluaa stydimpää tavaraa.
Vahva olut on pahaa. Tavallinen 4,5 % tai 4,7 % parhaat. Joskus ostan vaikka siideristä pidän enemmän.
Ennen join mieluiten kaljaa. Nyt en saata juoda sitä. Alkaa oksettamaan niin siksi juon jotain muuta alkoholia jos juon. Vilja allergia tai jotain mutta kalja ei enää mene alas.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin jääkaappiin illaksi odottelemaan 2 x Urkkipurkin ja 2 x Bitburgeria
Täällä myös Urquellia kylmässä!
Vierailija kirjoitti:
Persu aloitti dokaamisen...
Ja huutaa kiljuu...
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.
Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä.
On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.
Ukrainalaista Obolon-olutta olen itsekkin ostanut viime aikoina, ihan kannatuksen vuoksi👍.
Vierailija kirjoitti:
Persu aloitti dokaamisen...
Jotkut ne saa persut liitettyä joka jumalan asiaan. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu aloitti dokaamisen...
Jotkut ne saa persut liitettyä joka jumalan asiaan. Huh huh.
No eikös dokaamisen ja vaimon hakkaamiseen nyt ainakin ?
Niin sitä pitää. Ottaisin varmaan itsekin jos olisi varaa.
Viikonloppua ja mielenrauhaa toivotan. 😎