Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se nyt niin on kuulkaa että otan oluen.

Vierailija
23.05.2026 |

Ei tässä muutakaan tekemistä ole. Ulkona on jo +20 ja kesä tuli. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää. Ottaisin varmaan itsekin jos olisi varaa. 

Viikonloppua ja mielenrauhaa toivotan. 😎

Vierailija
2/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen mielestä olet alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Pitääkö tänne kaikki kertoa? No minäpä sitten kerron että menen käymään paskalla ja sitten juon kupin kahvia.

Vierailija
4/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin jääkaappiin illaksi odottelemaan 2 x Urkkipurkin ja 2 x Bitburgeria

Vierailija
5/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti ;)

Vierailija
6/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.

Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä. 

On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan monta olutta. Minulla on nyt 6 päivää vapaata.

Vierailija
8/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä olut maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.

Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä. 

On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.

Sekin on makuasia kuka tykkää noin vahvoista kaljoista. Itse en tykkää. Viinit ja viina on sitä varten jos haluaa stydimpää tavaraa. 

Vierailija
10/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan monta olutta. Minulla on nyt 6 päivää vapaata.

Yhden päivän takia ei kannata alkaa juomaan. Ryyppäämiseen tarvitaan just tuollainen pitkä vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yli 5% oluita enää juo. Maistuu liikaa alkomaholi.

Vierailija
12/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.

Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä. 

On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.

Sekin on makuasia kuka tykkää noin vahvoista kaljoista. Itse en tykkää. Viinit ja viina on sitä varten jos haluaa stydimpää tavaraa. 

Vahva olut on pahaa. Tavallinen  4,5 %  tai 4,7 %  parhaat.  Joskus ostan vaikka siideristä pidän enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen join mieluiten kaljaa. Nyt en saata juoda sitä. Alkaa oksettamaan niin siksi juon jotain muuta alkoholia jos juon. Vilja allergia tai jotain mutta kalja ei enää mene alas.

Vierailija
14/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin jääkaappiin illaksi odottelemaan 2 x Urkkipurkin ja 2 x Bitburgeria

Täällä myös Urquellia kylmässä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu aloitti dokaamisen... 

Vierailija
16/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa 😎🍺

Vierailija
17/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu aloitti dokaamisen... 

Ja huutaa kiljuu...

Vierailija
18/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole 12-prosenttista ukrainalaista Obolonia maistaneet niin ette tiedä mitään todella hyvistä lager oluista.

Löytyy valtion virallisesta jakeluliikkeestä. 

On se marketin 7-prosenttinenkin todella hyvä.

Ukrainalaista Obolon-olutta olen itsekkin ostanut viime aikoina, ihan kannatuksen vuoksi👍.

Vierailija
19/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu aloitti dokaamisen... 

Jotkut ne saa persut liitettyä joka jumalan asiaan. Huh huh. 

Vierailija
20/20 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu aloitti dokaamisen... 

Jotkut ne saa persut liitettyä joka jumalan asiaan. Huh huh. 

No eikös dokaamisen ja vaimon hakkaamiseen nyt ainakin ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi