Olen CEO ja lapsia monta. Kaunis vaimo. Kallis omakotitalo. Fazerin suklaata ja Juhlamokkaa.
Kommentit (20)
Kun juntti miettii, mikä keksittyyn tarinaan olisi se luksuskahvi, niin hän päätyy Juhlamokkaan. Itse kun hän juo jotain Coopia, Kulta Katriinaa tai Saludoa.
Toivotan sinulle ja perheellesi terveyttä, ja sinulle vähän vaatimattomuutta sillä se kaunistaa 😊
Vierailija kirjoitti:
On se mies
Jonka täytyy itse nostaa itseään, koska kukaan ei muuten tiedä edes sen olemassaolosta😔
Vierailija kirjoitti:
On se mies
On se äijien äijä, ja ihan juhlamokkaa 🤣
Eli etsit onnellisuutta ulkoisista asioista, jotta muut olisivat kateellisia?
Onkohan ihan DI? Taitaa olla merenrantasauna ja leikkeleitä useita lajikkeita pöydässä myös...
Serkkupoikako se siellä? Olet ihan lapsesta asti ollut erittäin epämiellyttävä ääliö. Etkä näköjään ole tippaakaan muuttunut, oman napasi ympärillä pyörit edelleen. Surullista, miten sinunkin elämäsi meni, vaikka kuvittelet olevasi "parempi". Ja miten jotkut eivät vieläkään näe todellista minääsi...
Onko pöydässä ihan Fazeriinaa, kaakkua,,.
Onko ihan leikkeleitä pitopöydässä?
Vierailija kirjoitti:
Kun juntti miettii, mikä keksittyyn tarinaan olisi se luksuskahvi, niin hän päätyy Juhlamokkaan. Itse kun hän juo jotain Coopia, Kulta Katriinaa tai Saludoa.
Ja fazerin suklaa, heh.
Olen työtön ja köyhä. Asun vuokralla ja vaimokaan ei ole kaksinen. Pöydässä meillä pari coopin olutta ja bandan suklaalevy
Kuinka monella on varaa nykyään juhlamokkalitkuun?
Minäpä juon Pauligin kaupunkikahveja, lälläälää 😂😂
Kiva, että Persulla on tällaisia mielikuvia itsestään ettei vaan valita ulkomaalaistaustaisista.
Kuulostaa maanpäälliseltä helvetiltä . Itse asun Mallorcalla pienessä asunnossa kävelymatkan päässä rannasta. Teen etänä töitä pienestä asunnostani. En tarvitse muuta . Ulkona on ihana sää
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa maanpäälliseltä helvetiltä . Itse asun Mallorcalla pienessä asunnossa kävelymatkan päässä rannasta. Teen etänä töitä pienestä asunnostani. En tarvitse muuta . Ulkona on ihana sää
Siis kuuma? Toivottavasti ei mene tänä vuonna yli 18 astetta
On se mies