Lue keskustelun säännöt.
Amerikkalaisissa synnytys- ja vauvaohjelmissa annetaan yleensä
17.01.2012 |
aina vastiketta, hyvin vähän imetettään vauvoja. Mistäköhän se johtuu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla