Pizza Backen
Jääkö tämä yhden pitsan ihmeeksi? Kanapizza on ihan jumalaisen hyvää mutta nuo muut....plääh, mauttomia eikä jää mieleen mitenkään.
Kommentit (6)
Mozzarellassa ne juustosiivut on hiukan turhan paksuja.
Minusta tuotteen kuin tuotteen kans voi esittää myös kritiikkiä. En tiedä osuiko mulle vain joku maanantaipizza vai mitä mutta. Kana oli edelleen hyvää, lopussa tuli ihan kohtalaisen voimakas sitruunan maku joka maistui suussa vielä tuntien päästä! Ei ole aiemmin tämmöistä tullut.
Tekisivät isompia ja vähän enemmän täytteitä. Maksaisin kympin kappale helposti.
Mä en ole myöskään ymmärtänyt näiden hienoutta. En tiedä enkö osaa valmistaa oikein vai missä vika, mutta minusta pohja on jotenkin kova. Salami-nduja kyllä maistuu ihan hyvältä.
Minusta ovat kummallisen makeita. En tykännyt, ikävä kyllä.