Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö kesällä minkälaisia kesähattuja? 👒 🧢

Vierailija
17.05.2026 |

nyt talven jälkeen hiuset on pahat ja olis parempi aluksi pitää jotain kevyttä päähinettä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/38 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippalakki 🧢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/38 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperinarusta tehtyä "olki"hattua helteillä maximekon kanssa. Viileämmillä säillä saattaa olla lippis päässä, suojaa häikäisyltä kivasti.

Mä tykkäisin hatuista aivan hirveästi ja just tuollainen maksimekko-lierihattu olisi niin ihana ja kätevä yhdistelmä, mutta mulle ei sovi minkäänlaiset hatut. Tai sopii ne päähän, mutta ei mun naamaan vaan näytän aivan kummalliselta ja tuntuu että naama oikein valahtaa hatun kanssa. Lisäksi tulee sellainen tanttamainen "tätimonika"-fiilis kun kokonaisuutta katsoo peilistä. 

Hattua tai maksimekkoja en voi ihmisten ilmoille päälleni pistää, mutta omalla pihalla istuessa niitä käytän ja varon visusti vilkaisemastakaan olohuoneen ikkunaa josta ikävästi näkee itsensä heijastuksena.

Vierailija
25/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pahimman auringonpaisteen aikana olen sisällä. Skootterilla ajellessa kypärää.

Vierailija
26/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampauksellisesti haasteellisena miehenä jotain hattua on pakko pitää ainakin aurinkoisina päivinä ja varsinkin muutaman tunnin ajan auringon ollessa korkeimmillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän suojella mustaa hiusväriäni ja siksi lippis kesäisin. 

Vierailija
28/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kovilla helteillä, ettei pää pala tai saa lämpöhalvausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä on ns. hyttyshattu, joka on kyllästetty Offilla.

Vierailija
30/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ylioppilaslakkia koko kesän täällä maalla, kuten tapana on. Herättää syvää kunnioitusta.

YlioppilasM55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis, vaikka kuinka sanottaisi ettei naisille sovi, miten muuten kestäisin helteen.

Vierailija
32/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pitää hattuja. Pidän itse ompelemaani lakkia, joskus jotain mainoslakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virkattu suomi- ja mansikka-antennihattu.

Vierailija
34/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättähattu, aito Stetson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.

Taidat olla kalju.

Vierailija
36/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.

Taidat olla kalju.

Silloin ninenomaan kannattaa käyttää hattua. Varsinkin kovilla helteillä. Ettei käy niin kuin tuolle jonka mielestä hattu on lasten asuste. Pää pehmenee.

Vierailija
37/38 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kesähattu jonka ostin aikoinaan häihin jossa toivottiin naisten pukevan hatun. Olen sitä pitänyt kun olin päiväkodilla töissä ja aurinko paahtoi pihalla kuumasti.

Vierailija
38/38 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarpeeksi kuuma ilman hattuakin, enkä oleile kovin pitkiä aikoja auringossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi