Pidättekö kesällä minkälaisia kesähattuja? 👒 🧢
nyt talven jälkeen hiuset on pahat ja olis parempi aluksi pitää jotain kevyttä päähinettä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Paperinarusta tehtyä "olki"hattua helteillä maximekon kanssa. Viileämmillä säillä saattaa olla lippis päässä, suojaa häikäisyltä kivasti.
Mä tykkäisin hatuista aivan hirveästi ja just tuollainen maksimekko-lierihattu olisi niin ihana ja kätevä yhdistelmä, mutta mulle ei sovi minkäänlaiset hatut. Tai sopii ne päähän, mutta ei mun naamaan vaan näytän aivan kummalliselta ja tuntuu että naama oikein valahtaa hatun kanssa. Lisäksi tulee sellainen tanttamainen "tätimonika"-fiilis kun kokonaisuutta katsoo peilistä.
Hattua tai maksimekkoja en voi ihmisten ilmoille päälleni pistää, mutta omalla pihalla istuessa niitä käytän ja varon visusti vilkaisemastakaan olohuoneen ikkunaa josta ikävästi näkee itsensä heijastuksena.
En mitään. Pahimman auringonpaisteen aikana olen sisällä. Skootterilla ajellessa kypärää.
Kampauksellisesti haasteellisena miehenä jotain hattua on pakko pitää ainakin aurinkoisina päivinä ja varsinkin muutaman tunnin ajan auringon ollessa korkeimmillaan.
Yritän suojella mustaa hiusväriäni ja siksi lippis kesäisin.
Vain kovilla helteillä, ettei pää pala tai saa lämpöhalvausta
Mökillä on ns. hyttyshattu, joka on kyllästetty Offilla.
Käytän ylioppilaslakkia koko kesän täällä maalla, kuten tapana on. Herättää syvää kunnioitusta.
YlioppilasM55v
Lippis, vaikka kuinka sanottaisi ettei naisille sovi, miten muuten kestäisin helteen.
En osaa pitää hattuja. Pidän itse ompelemaani lakkia, joskus jotain mainoslakkia.
Mulla on virkattu suomi- ja mansikka-antennihattu.
Vierailija kirjoitti:
En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.
Taidat olla kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.
Taidat olla kalju.
Silloin ninenomaan kannattaa käyttää hattua. Varsinkin kovilla helteillä. Ettei käy niin kuin tuolle jonka mielestä hattu on lasten asuste. Pää pehmenee.
Mulla on vain yksi kesähattu jonka ostin aikoinaan häihin jossa toivottiin naisten pukevan hatun. Olen sitä pitänyt kun olin päiväkodilla töissä ja aurinko paahtoi pihalla kuumasti.
On tarpeeksi kuuma ilman hattuakin, enkä oleile kovin pitkiä aikoja auringossa.
https://youtube.com/shorts/13sTfySCWIU?si=kjFjbSI1N-8hmtgJ
Onpa iso hellehattu :D