Pidättekö kesällä minkälaisia kesähattuja? 👒 🧢
nyt talven jälkeen hiuset on pahat ja olis parempi aluksi pitää jotain kevyttä päähinettä.
Kommentit (38)
Boonie tai lierimallinen olkihattu.
Seksihommissa musta nahkanaamio.
Kyllä pitää pitää, jos matkustaa korkeamman UV:n maahan
Yleensä en käytä mitään. Joskus harvoin saatan laittaa huivin päätä suojaamaan jos aurino oikein porottaa.
Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa suomen kieltä?
Käytän melkein aina, jos pitempään ulkona. Suojaa porotukselta päätä ja silmiä. Myös kunnon aurinkolasit! En halua kaihia.
En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.
Vierailija kirjoitti:
En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.
Jaa, meille esihenkilöt sanoo, että pitää käyttää aurinkoisina päivinä 😄
Samaa harmaata virkattua pantaa pidän kesät talvet. Kadulta löysin Lähetysseuran laatikon takaa oli lojunut siellä ainakin kaksi kuukautta. Otin sen mukaani ja siitä asti se on ollut melkein aina päässäni myös yöllä.
Paperinarusta tehtyä "olki"hattua helteillä maximekon kanssa. Viileämmillä säillä saattaa olla lippis päässä, suojaa häikäisyltä kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää pitää, jos matkustaa korkeamman UV:n maahan
On sitä täällä Suomessakin.
Käytän. En halua kolmatta kertaa auringonpistosta.
Kalastajanhattu-tyylisiä käytän minä.