Lue keskustelun säännöt.
Pahaniska
14.05.2026 |
Ei naiset mistään pahoista pojista tykkää. Pahaniskat ovat huonoa aviomiesmaterialia. Valehtelevat, pettävät ja alistavat. Ei heistä ole mihinkään. Naiset tykkäävät luotettavista, rehellisistä ja hyvistä miehistä, joiden kanssa asiat sujuvat.
Kommentit (5)
Eipä tuohon ole lisättävää. -nainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä aviomies on elämän suurin onni 💖
Pahaniskoilta saisi vetää niskat poikki!
Maailma tarvitsee hyviä ihmisiä. Ei pahoja ja itsekkäitä, narsistisia loisia.
Kuka tuollaista haluaa riesakseen? Tuollaisen kanssa eläminen on kuin elinkautistuomion saaneella.