Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi epäilee: Kehitysvammaisten asumisyksikön asukasta pahoinpidelty

Vierailija
13.05.2026 |

Poliisi on aloittanut esitutkinnan Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien kehitysvammaisten asumisyksikössä Kajaanissa. Henkilökunnan epäillään kohdistaneen epäasiallista käytöstä asiakkaisiin.

Poliisi sai ilmoituksen asiasta toukokuun alussa. Poliisi tutkii tapahtumia pahoinpitelynä, virkavelvollisuuden rikkomisena ja kunnianloukkauksena.

Asianimikkeet voivat vielä tarkentua esitutkinnan aikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita hoitajia vaivaa? Pahoinpidellään asukkaita ja muut hoitajat korkeintaan katsoo vierestä. 

Vierailija
2/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S U O M I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ihan liikaa.. mikä tätä maata vaivaa?

Vierailija
4/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noita hoitajia vaivaa? Pahoinpidellään asukkaita ja muut hoitajat korkeintaan katsoo vierestä. 

Minä olen hoitajana tehnyt kantelun. En todellakaan seuraa vierestä. En edes salli tuollaista, menen tilanteen katkaisemaan. 

Vierailija
5/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noita hoitajia vaivaa? Pahoinpidellään asukkaita ja muut hoitajat korkeintaan katsoo vierestä. 

Minä olen hoitajana tehnyt kantelun. En todellakaan seuraa vierestä. En edes salli tuollaista, menen tilanteen katkaisemaan. 

Kiitos sinulle. Vammaisen ja haastavan lapsen äitinä ei vain herätä luottamusta asumisyksikköihin nämä tapaukset. Onneksi olen vielä voinut pitää lapsen kotona, toivottavasti mahdollisimman pitkään. 

Vierailija
6/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noita hoitajia vaivaa? Pahoinpidellään asukkaita ja muut hoitajat korkeintaan katsoo vierestä. 

Minä olen hoitajana tehnyt kantelun. En todellakaan seuraa vierestä. En edes salli tuollaista, menen tilanteen katkaisemaan. 

Kiitos sinulle. Vammaisen ja haastavan lapsen äitinä ei vain herätä luottamusta asumisyksikköihin nämä tapaukset. Onneksi olen vielä voinut pitää lapsen kotona, toivottavasti mahdollisimman pitkään. 

no, ei tulut veronmaksajaa siitä sitten :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä