Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meidän perhe matkailee vaan junalla/maata pitkin, naapurin vihervassari-perheellä jo kolmas lentomatka tänä vuonna.
12.05.2026 |
On nuo vaan kaksinaismoralistista sakkia nuo vihreät. Ollaan niin vihreää mutta samalla lennellään jatkuvasti maailmalla. Naapurin perhe (5hlö) jo kolmannella reissullaan tänä vuonna. Kehuskelivat että vielä kesällä yksi lentomatka ja syksyllä sitten etelään. Ei siinä, itse suunniteltu tänäkin kesänä reissaavamme junalla Euroopassa kun ei haluta lentää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa