Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen suomalaisen julkkiksen kodin ottaisit jos saisit?

Vierailija
12.05.2026 |

Seiska osasi uutisoida, että Hjalliksen exänä, missinä ja sisustussuunnittelijana kunnostautunut Helena Karihtala myy miljoonakotiaan nykyisen ukkonsa kanssa. 

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/24476589

https://www.seiska.fi/kotimaa/muistatko-hjalliksen-ex-rakkaan-helena-ka…

Ihan kiva kämppä varmaan joo. Mutta kenen suomalaisen julkkiksen kodin ottaisit jos saisit valita?
Muistan Maria Veitolan ohjelmassa oli Jorma Uotisen kodin ja se näytti aika tyylikkäältä. Itse voisin Jorman kodin ottaa. 
Kenen suomalaisen julkimon kodin ottaisit jos saisit valita? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG Jaren vaimo esittelee heidän kotia somessa aktiivisesti. On hieno! 

Vierailija
2/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Linda Lampeniuksen koti oli hieno, kun Veitolan ohjelmassa esiteltiin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti Paakkasen, ennen kuin se ehti ränsistyä. 

Vierailija
4/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsti Paakkasen, ennen kuin se ehti ränsistyä. 

- ja nyt siis ajattelin sitä Nizzan kämppää, mutta voisin mä sen Westendin talonkin ottaa. 

Vierailija
5/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Lampeniuksen Espanjan villan ottaisin . On juuri sellainen minkä ostaisin jos rahulit riittää . On myynnissä tälläkin hetkellä noin 1,6 miljoonaa euria.

Vierailija
6/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubb virka-asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno on tuo Karihtalan kämppä, mutta mä en jaksaisi vuodesta toiseen tota värittömyyttä. Tietysti helppo roiskia huopaa ja tyynyä ja taulua sinne tänne mutta jotenkin masentavia nää värittömät nykyhuushollit. 

Vierailija
8/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubb virka-asunto.

PM virka-asunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kuopiossa enkä halua vaihtaa kaupunkia että varmaan jonkun paikallisen. Hietalalla varmaan on edelleen täällä talo vaikka pääosin asuukin Espanjassa.

Vierailija
10/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Ovat värittömiä harmaita, valkoisia tai mustia. Flair puuttuu täysin nykyisin jopa kesämökeistä niin ulkoa kuin sisältä. Tusinatuotantoa kaikki tai sitten kaikki haluavat samanlaista ilman persoonallisuutta. Tietty jos sitä persoonallisuutta ei edes ole kansalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paakkasen Westendin talo on ainakin ulkoa hieno. Varmaan sisältäkin aika hulppea

Vierailija
12/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänne. Olisi tilaa missä touhuta… aika kamala se sisustus on , mutta voihan sen vaihtaa. Tulisikohan Teemu osana kauppaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkolan mökin

Vierailija
14/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Sukulan Italian asunnon. Miksipä ei Ella Kannisenkin kävisi. Mika Häkkisen Ranskan linna olisi must, mutta se on kai jo myyty. Kotimaasta Mikko Koivun mökin, josta on lehdissä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu Valpion piilopirtti Raaseporissa on huippuhieno.

Vierailija
16/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentyäni naimisiin Li Anderssonin kanssa, voisimme muuttaa perheemme kanssa siihen hänen faijansa persoonalliseen asuntoon. Sitten heräsin.

Vierailija
17/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubb virka-asunto.

Se on niin kalsa ja virastomainen, että ei olis mun juttu. Sijainti ja ympäristö kivat kyllä. 

Vierailija
18/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Ville Valon viljasiilon.

Vierailija
19/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jvg Villegalle esitteli jossain youtube videossa kotinsa. Oli aika tavallinen. Tykkäsin. Toki tilaa oli, mutta ei mikään öky

Vierailija
20/39 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkolan mökin

Oisko Penan viimene kakkanokare viäl siel potassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi