Kenen suomalaisen julkkiksen kodin ottaisit jos saisit?
Seiska osasi uutisoida, että Hjalliksen exänä, missinä ja sisustussuunnittelijana kunnostautunut Helena Karihtala myy miljoonakotiaan nykyisen ukkonsa kanssa.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/24476589
https://www.seiska.fi/kotimaa/muistatko-hjalliksen-ex-rakkaan-helena-ka…
Ihan kiva kämppä varmaan joo. Mutta kenen suomalaisen julkkiksen kodin ottaisit jos saisit valita?
Muistan Maria Veitolan ohjelmassa oli Jorma Uotisen kodin ja se näytti aika tyylikkäältä. Itse voisin Jorman kodin ottaa.
Kenen suomalaisen julkimon kodin ottaisit jos saisit valita?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Hieno on tuo Karihtalan kämppä, mutta mä en jaksaisi vuodesta toiseen tota värittömyyttä. Tietysti helppo roiskia huopaa ja tyynyä ja taulua sinne tänne mutta jotenkin masentavia nää värittömät nykyhuushollit.
Kalsea akka, kalsea sisustus, vaikka kuinka on opiskellutkin sisustusta. Jotenkin tuntuu siltä, että oppi ei ole mennyt ihan perille asti.
Jos olisi rahaa ja tarvitsisin Helsingistä asunnon, ostaisin Samin ja Meerin asunnon. Se esiteltiin joskus Dekossa ja joku siinä asunnossa viehätti itseäni.
Janni Hussilla on aika kiva koti. Samoin pääministerin Kesäranta on nätti ainakin ulkoa ja kivalla paikalla.
Teemu Selänteen. Omistaako ne vielä tän?
https://www.ocregister.com/2018/07/01/peek-inside-ex-ducks-player-teemu…
Onko Räikkösellä vielä se Kaskisaaren talo? Olisi aidosti öky
Presidentin linna ja kesäksi kansalta varastettu kultaranta olisi aika mukavat omassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Räikkösellä vielä se Kaskisaaren talo? Olisi aidosti öky
Ihan tavallinen omakotitalo
Tommy Helstenin uusi talo ja se luonto. Siellä mun olis hyvä olla.
Vaihtelun vuoksi sanon Karita Tykän uusi talo. Oli vanhakin hieno.
Mistä minä tiedän millaiset talot julkkiksilla on
Vierailija kirjoitti:
Arto Satosen
Ohoh tämä oli ihan uniinki toive. - Okei oon ihan kuutamolla kun mulla ei ole mitään tidtoa millainen koti hänellä on.
Ääni täältäkin Linda Lampeniuksen kodille. Oli kaunis kun Yökylässä esiteltiin.
Onko muuten Pete Parkkosen asuntoa esitelty missään koskaan?
Ihan kaunis tuo karihtalan kotikin. Aika vaalea ja beige tosin.