Kenen suomalaisen julkkiksen kodin ottaisit jos saisit?
Seiska osasi uutisoida, että Hjalliksen exänä, missinä ja sisustussuunnittelijana kunnostautunut Helena Karihtala myy miljoonakotiaan nykyisen ukkonsa kanssa.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/24476589
https://www.seiska.fi/kotimaa/muistatko-hjalliksen-ex-rakkaan-helena-ka…
Ihan kiva kämppä varmaan joo. Mutta kenen suomalaisen julkkiksen kodin ottaisit jos saisit valita?
Muistan Maria Veitolan ohjelmassa oli Jorma Uotisen kodin ja se näytti aika tyylikkäältä. Itse voisin Jorman kodin ottaa.
Kenen suomalaisen julkimon kodin ottaisit jos saisit valita?
Kommentit (39)
Myös Linda Lampeniuksen koti oli hieno, kun Veitolan ohjelmassa esiteltiin!
Kirsti Paakkasen, ennen kuin se ehti ränsistyä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsti Paakkasen, ennen kuin se ehti ränsistyä.
- ja nyt siis ajattelin sitä Nizzan kämppää, mutta voisin mä sen Westendin talonkin ottaa.
Linda Lampeniuksen Espanjan villan ottaisin . On juuri sellainen minkä ostaisin jos rahulit riittää . On myynnissä tälläkin hetkellä noin 1,6 miljoonaa euria.
Hieno on tuo Karihtalan kämppä, mutta mä en jaksaisi vuodesta toiseen tota värittömyyttä. Tietysti helppo roiskia huopaa ja tyynyä ja taulua sinne tänne mutta jotenkin masentavia nää värittömät nykyhuushollit.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb virka-asunto.
PM virka-asunto
Asun Kuopiossa enkä halua vaihtaa kaupunkia että varmaan jonkun paikallisen. Hietalalla varmaan on edelleen täällä talo vaikka pääosin asuukin Espanjassa.
En kenenkään. Ovat värittömiä harmaita, valkoisia tai mustia. Flair puuttuu täysin nykyisin jopa kesämökeistä niin ulkoa kuin sisältä. Tusinatuotantoa kaikki tai sitten kaikki haluavat samanlaista ilman persoonallisuutta. Tietty jos sitä persoonallisuutta ei edes ole kansalla.
Paakkasen Westendin talo on ainakin ulkoa hieno. Varmaan sisältäkin aika hulppea
Selänne. Olisi tilaa missä touhuta… aika kamala se sisustus on , mutta voihan sen vaihtaa. Tulisikohan Teemu osana kauppaa?
Jyrki Sukulan Italian asunnon. Miksipä ei Ella Kannisenkin kävisi. Mika Häkkisen Ranskan linna olisi must, mutta se on kai jo myyty. Kotimaasta Mikko Koivun mökin, josta on lehdissä ollut.
Wallu Valpion piilopirtti Raaseporissa on huippuhieno.
Mentyäni naimisiin Li Anderssonin kanssa, voisimme muuttaa perheemme kanssa siihen hänen faijansa persoonalliseen asuntoon. Sitten heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb virka-asunto.
Se on niin kalsa ja virastomainen, että ei olis mun juttu. Sijainti ja ympäristö kivat kyllä.
jvg Villegalle esitteli jossain youtube videossa kotinsa. Oli aika tavallinen. Tykkäsin. Toki tilaa oli, mutta ei mikään öky
Vierailija kirjoitti:
Linkolan mökin
Oisko Penan viimene kakkanokare viäl siel potassa?
JVG Jaren vaimo esittelee heidän kotia somessa aktiivisesti. On hieno!