Sinne meni varma Euroviisuvoitto kun Lindan mekko ei liehunut!
Kommentit (5)
Kyllä sen esityksen pitää aiheuttaa positiivisia väristyksiä katsojissa/kuulijoissa.
Nyt jää puuttumaan esityksen upeus.
Oikeastiko jotkut luulee että oltaisiin voitettu ja nyt ei voiteta tuon takia?
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo osittain totta. Esitystä ei ole saatu nostettua yhtään korkeammalle kuin se oli UMKssa.
Kirjotin jo aiemmin, mutta esim. Käärijän finaaliesitys oli aivan VAU verrattuna UMKhon.
Ai jaa, minä pidin Käärijän UMK-esityksestä enemmän.
Kauheeta jos esitys olisi pitänyt nostaa yhtä korkealle kuin vaikka Erikan esityksen loppu.
Ruotsihan on tyypillisesti toteuttanut esitykset aika lailla yksi yhteen Melloissa nähdyn kanssa, eikä se ole menoa haitannut. Loreenin voileipägrilli jouduttiin jopa pienentämään siitä, mutta toimi se silti tarpeeksi hyvin.
Lindalle sopii paremmin tällainen pelkistetty, yksinkertainen pukeutumistyyli:
http://ancensored.com/files/images/vthumbs/l/faa0980b6e16a02d7c5cdb4249…
No onhan tuo osittain totta. Esitystä ei ole saatu nostettua yhtään korkeammalle kuin se oli UMKssa.
Kirjotin jo aiemmin, mutta esim. Käärijän finaaliesitys oli aivan VAU verrattuna UMKhon.