Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomalainen ei paljoa tarvitse pullistellakseen
11.05.2026 |
Myymälässä pallopääkaksikko mies ja nainen, molemmat yhtä pitkiä kuin paksujakin käyttäytyivät myymälässä kuin muutkin mutta autoon päästessään käytös muuttui ja mursulta näyttävä akka alkoi vääntelemään naamaansa ja vittuilemaan.
Luuleeko suomalainen tosiaan, että "ostamalla" velaksi sähkövolkkarin niin se vastaa kasvoleikkausta ja kropan pidennystä ja mikkihiirelle lisää voimia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luulee, en tiennyt että samaan rinnakkaistodellisuuteen pääsee jo volkkarillakin. Yleensä lippisheppu aurinkolasit päässä. Autona Audi, BMW tai xc60 volvo.
Lippis peittää kaljua ja lasit tekee kovan jätkän, ihan sama paistaako aurinko.