Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Perioraalidermatiittiin (POD) voide?
11.05.2026 |
Voiko tätä https://www.yliopistonapteekki.fi/lrp-toleriane-rosaliac-ar-spf30-50-ml… voidetta käyttää perioraalidermatiittiin? Kyseinen voide on ennemminkin tarkoitettu ruusufinnille, mutta onko jollain kokemusta voiteesta PODista ärsyyntyneelle kasvojen iholle?
Kommentit (4)
Joo käytin, en huomannut, että olis auttanut.
Aika auttoi, ei ole enää, kesti n. 6 kk.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei auttanut mulla mitkään voiteet.
Oricyclin- kuuri 2 kk oli ainoa mikä tepsi.
Alue: Aihe vapaa
^