Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Espresso House on incel-miesten salainen kohtauspaikka
07.05.2026 |
Tilaa kahvi ja istu kahden hengen pöytään odottamaan seuraa, lukee reddit-keskustelussa.
Nyt katselemaan viereisestä pöydästä näkyykö tuttuja kansanedustajia :)
Kommentit (5)
Ikäänkuin suomalainen istuisi toisen suomalaisen pöytään kahvilassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaahans. Se on incel- hullu linjoilla taas
Täähän selittääkin miks aina siellä kahvitellessa pöytään on ängennyt sekopäitä.
Totta. Näin tänään yhden tapauksen kun meikkipojat tapasivat toisensa. Pus pus
Alue: Aihe vapaa
Ai mitä seuraa niinku?