IS: Vasemmistonuorten varapuheenjohtaja otettu kiinni
Israel on ottanut haltuunsa Gazaan matkalla olleen avustuslaivueen ja samalla Suomen kansalaisen. Uutistoimisto Reutersin mukaan Global Sumud Flotillan alus otettiin kiinni aamuyöllä lähellä Kreikkaa.
Aktivistiryhmän mukaan kiinniotettu on vasemmistonuorten varapuheenjohtaja Alex Oksanen. Vasemmistonuorten puheenjohtaja Heta Uhtio vahvistaa tiedon IS:lle.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä uhriutumisen määrää.
Puhut varmaan Israelista ja israelilaisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yle itkee kun joutuvat olemaan mahallaan kädet selän takana.
Näinhän laittomille maahan tunkeutujille tehdään joka paikassa. Kiinassa, Thaimaassa, Intiassa jne kohdellaan kovaa vaikka et olisi tehnyt mitään väärää. Vain epäilys.
Lienee kuitenkin syytä huomioida, etteivät olleet israelin epävaltion alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat antaneet vaan mennä sinne Hamasin huomaan nämä flotillamatkaajat. Kohtelu ei olisi ollut noin hellää kuin israelilaisten käsissä.
Vittorio Arrigoni vassarihölmöläinen meni aikoinaan palestiinalaisalueelle asumaan, luuli muslimien olevan tolkullista ja ystävällistä väkeä ns. vääräuskoiselle. Tämä tolvana oli jopa tatuoinut muslimien uskontunnustuksen käteensä vaikka muslimeille roskaleimat ihossa aiheesta riippumatta ovat haram. Tästä näette miten hänen kävi. Typerästä päästä kärsii koko keho
Paitsi että Hamasilla ei ollut kidnappauksen kanssa mitään tekemistä. 😂 Tuolta voi lukea tapauksen faktat.
Täytyy olla vakavasti mielisairas ihminen, jos puolustelee Israelin siionistihallituksen toimia.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vakavasti mielisairas ihminen, jos puolustelee Israelin siionistihallituksen toimia.
Minäkin itken jokaisen teron kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat antaneet vaan mennä sinne Hamasin huomaan nämä flotillamatkaajat. Kohtelu ei olisi ollut noin hellää kuin israelilaisten käsissä.
Vittorio Arrigoni vassarihölmöläinen meni aikoinaan palestiinalaisalueelle asumaan, luuli muslimien olevan tolkullista ja ystävällistä väkeä ns. vääräuskoiselle. Tämä tolvana oli jopa tatuoinut muslimien uskontunnustuksen käteensä vaikka muslimeille roskaleimat ihossa aiheesta riippumatta ovat haram. Tästä näette miten hänen kävi. Typerästä päästä kärsii koko keho
Paitsi että Hamasilla ei ollut kidnappauksen kanssa mitään tekemistä. 😂 Tuolta voi lukea tapauksen faktat.
Arrigoni oli todellinen aktivisti. Hän siis meni Gazaan omiensa joukkoon ja toini heidän asialla. Ei mitään Gretan julkisuustemppuja ja lapsellisia huutokohtaukdia.
Mutta koki julman kohtalon. Kilpailevat jihadistit teurastivat miehen julmasti.
Uskotteko oikeastikin että nuo tulevat edes keskenään toimeen islaminuskoiset ja Hamas ja Hizbollqh jne. No eivät tule! Siksi on helppo syyttää kaikesta jutskuja.
Vähän terveempää kuin naisten potkiminen kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aktivisteja ei kiinnosta esim Venäjän ihmisoikeudet? Olisi tuossa lähempänäkin. Tai Iranin!?!?!?
Teetkö itse jotain mainitsemiesi asioiden eteen?
Kyllä! Mutta ei tulisi mieleenkään mennä Iraniin riehumaan aktivismirätti kaulassa kun sieltä olen turvaan päässyt. Helsingissä mielenosoituksissa mukana.
T. Puolisoni on persialainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat antaneet vaan mennä sinne Hamasin huomaan nämä flotillamatkaajat. Kohtelu ei olisi ollut noin hellää kuin israelilaisten käsissä.
Vittorio Arrigoni vassarihölmöläinen meni aikoinaan palestiinalaisalueelle asumaan, luuli muslimien olevan tolkullista ja ystävällistä väkeä ns. vääräuskoiselle. Tämä tolvana oli jopa tatuoinut muslimien uskontunnustuksen käteensä vaikka muslimeille roskaleimat ihossa aiheesta riippumatta ovat haram. Tästä näette miten hänen kävi. Typerästä päästä kärsii koko keho
Paitsi että Hamasilla ei ollut kidnappauksen kanssa mitään tekemistä. 😂 Tuolta voi lukea tapauksen faktat.
Kyllä oli. Kaksi jihadistista terroristijärjestöä taisteli alueen vallasta ja Isis kosti rumalla tavalla tappamalla aktivistin joka kaveerasi Hamasin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän terveempää kuin naisten potkiminen kadulla.
Joo, esim. poliisihevosten hakkaaminen jääkiekkomailoilla Tampereella on tervehenkistä vasemmistotoimintaa.
Tämä teko sai kyllä tavallisen demarinkin raivon partaan. 😩 Eläimiä ei satuteta!!! Ei aatteen eikä minkään muunkaan nimissä. Näkkäläjärvi pilasi meillä kyllä puolueen imagoa kun paljastui kissantappajaksi. En ikinä häntä äänestäisi!
Palestinasse putkaan ja maailma pelastuu!
suomen valtion tukemaa koneen säätiö maksaa sakot. tosin muissa maissa on huomattu koneen terrorin tukeminen kaupat loppuvat. LOPPU LÄHELLÄ
www.euronews.com/my-europe/2026/05/24/flotilla-activists-return-to-spai…
Missä on vasurien paheksunta?
Puolalainen aktivisti kadonnut Libyassa.
www.polskieradio.pl/395/7785/Artykul/3691230,polish-activist-among-deta…
10 aktivistia vangittu Libyassa. Voi voi, ettekö ymmärrä että Israel on ainoa demokratia tuolla päin ja jos pidättää aktivistin myös päästää hänet matkoihinsa. Libyassa voi käydä vähän huonommin näille flotilla- veneilijöille.
https://www.yahoo.com/news/world/articles/libyan-forces-detain-10-gaza-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yle itkee kun joutuvat olemaan mahallaan kädet selän takana.
Näinhän laittomille maahan tunkeutujille tehdään joka paikassa. Kiinassa, Thaimaassa, Intiassa jne kohdellaan kovaa vaikka et olisi tehnyt mitään väärää. Vain epäilys.
Niinpä, ihan turvallisuuskysymys, näkee heti jos joku aikoo tehdä jotain typerää.
Nämähän on riehuvia öykkäreitä. Ja minä enemmän agendaansa ajavat ja ääriliikkeiden edustajina toimivat, sen enemmän jotkut hullut inspiroituvat. Kuten Sveitsissä tänään sekopää puukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat antaneet vaan mennä sinne Hamasin huomaan nämä flotillamatkaajat. Kohtelu ei olisi ollut noin hellää kuin israelilaisten käsissä.
Vittorio Arrigoni vassarihölmöläinen meni aikoinaan palestiinalaisalueelle asumaan, luuli muslimien olevan tolkullista ja ystävällistä väkeä ns. vääräuskoiselle. Tämä tolvana oli jopa tatuoinut muslimien uskontunnustuksen käteensä vaikka muslimeille roskaleimat ihossa aiheesta riippumatta ovat haram. Tästä näette miten hänen kävi. Typerästä päästä kärsii koko keho
Paitsi että Hamasilla ei ollut kidnappauksen kanssa mitään tekemistä. 😂 Tuolta voi lukea tapauksen faktat.
Arrigoni oli todellinen aktivisti. Hän siis meni Gazaan omiensa joukkoon ja toini heidän asialla. Ei mitään Gretan julkisuustemppuja ja lapsellisia huutokohtaukdia.
Mutta koki julman kohtalon. Kilpailevat jihadistit teurastivat miehen julmasti.
Uskotteko oikeastikin että nuo tulevat edes keskenään toimeen islaminuskoiset ja Hamas ja Hizbollqh jne. No eivät tule! Siksi on helppo syyttää kaikesta jutskuja.
Eihän ne tule. Ei edes maltillisemmat, Abhasia joukot ja Gazan kaverit. Keskenään ilmiriidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Hamasin puolustaja on ihmisyyden vihollinen.
Lasketaanko Hamasin puolustajiksi taas kerran kaikki joita ei kiihota palestiinalaisten lasten tappaminen tai r***kaaminen?
Ensimmäinen suomettunut tulikin sitten heti ketjuun anteeksipyytelemään venäjän puolesta ja estämään keskustelua.