IS: Vasemmistonuorten varapuheenjohtaja otettu kiinni
Israel on ottanut haltuunsa Gazaan matkalla olleen avustuslaivueen ja samalla Suomen kansalaisen. Uutistoimisto Reutersin mukaan Global Sumud Flotillan alus otettiin kiinni aamuyöllä lähellä Kreikkaa.
Aktivistiryhmän mukaan kiinniotettu on vasemmistonuorten varapuheenjohtaja Alex Oksanen. Vasemmistonuorten puheenjohtaja Heta Uhtio vahvistaa tiedon IS:lle.
Kommentit (33)
Vaika en pidäkkään väkivaltaa ratkaisuna mihinkään niin toivoisin tällaisille kiinni jääneille "aktivisteille" vähän muutakin rangaistusta kuin pään silittelyä. Voisi silmät aueta siitä miten hyvin asiat on täällä länsimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja yle itkee kun joutuvat olemaan mahallaan kädet selän takana.
Näinhän laittomille maahan tunkeutujille tehdään joka paikassa. Kiinassa, Thaimaassa, Intiassa jne kohdellaan kovaa vaikka et olisi tehnyt mitään väärää. Vain epäilys.
Miksi aktivisteja ei kiinnosta esim Venäjän ihmisoikeudet? Olisi tuossa lähempänäkin. Tai Iranin!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yle itkee kun joutuvat olemaan mahallaan kädet selän takana.
Näinhän laittomille maahan tunkeutujille tehdään joka paikassa. Kiinassa, Thaimaassa, Intiassa jne kohdellaan kovaa vaikka et olisi tehnyt mitään väärää. Vain epäilys.
Niinpä, ihan turvallisuuskysymys, näkee heti jos joku aikoo tehdä jotain typerää.
Joillain sitten on niin helvetisti aikaa seilailla jonkun aatteen takia ympäri maailmaa riskialueillakin. Onko tällainen jotain huomion hakua? Mulla on niin paljon tekemistä töiden kanssa että selviän normi arjesta, ei ikinä pystyisi ottamaan vapaata muutamaa viikkoa että lähtee joku loppu kourassa melastamaan vieraille maille. Kesällä lomalla vapaata mutta sitäkään en pilaisi moisen hölmöilyn parissa.
Luonnontieteilijä Espoosta
Vierailija kirjoitti:
Ja taasko lastina "lannoitteita ja sokeria" ?
Eikö niillä unohtunut yksi kerta lasti matkasta kun piti päästä poseeraamaan avustuskuljetuksella muttei viitsitty lastata mitään avustustarvikkeita mukaan kun tarkoituskin oli tulla pysäytetyksi ennen perillepääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aktivisteja ei kiinnosta esim Venäjän ihmisoikeudet? Olisi tuossa lähempänäkin. Tai Iranin!?!?!?
Teetkö itse jotain mainitsemiesi asioiden eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästään venäjän kritisointi ääneen tai venäjän spämmijöille vastaanväittäminen on paljon enemmän kuin koko suomen vasemmisto esim. on saanut venäjän ongelmille tehtyä minun noin 50v elinaikanani yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se flotilla, jonka johtaja panee kaikkia aktivistityttöjä matkalla?
Ja persut ei edelleenkään saa keneltäkään, ei edes persuaktiivitytöiltä, nyyh nyyh😢😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei persut muuta tee kuin ulisee😂😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole tulossa Venäjällä järjestettäviä arvokisoja, jonka varaan voi laskea vapautumisen. Esim. Sini Saarela vapautettiin vain sen takia, että Putin halusi kiillottaa kilpeä ennen 2014 olympialaisia. Nyt ei ole tällaista vapaudu vankilasta -korttia. Sinne kun menet säätämään, jäät myös sinne.
Israel nyt aika varmasti suostuu (kitkerän katkerasti) lähettämään matkoihinsa. Uskaltaa mennä, kun poiskin pääsee.
Lopulta mitään pahaa ei ole tapahtunut kun ideologinen vassari anarkisti joutuu telkien taakse. Toivottavasti saa mahdollisimman putkän tuomion terrorismin tukemisesta kun hamasin terroristejö se oli menossa tukemaan ja auttamaan. Oikeastaan tätäkin pitäisi kutsua rehellisesti terroristiksi kun hamasiin halusi liittyä
Voi sitä uhriutumisen määrää.