Onneksi minulla on kaksi muutakin lasta niin tiedän ettei yhden menestyminen johdu geeneistäni
Mitkään rangaistukset etuuksien menetyksistä fyysiseen ja henkiseen väkivaltaan eivät ole saaneet näitä kahta oppimaan. Voinen lohduttautua että kyseessä on geneettinen ominaisuus eikä sille voi mitään. Me vanhemmatkin olemme vähänkoulutettuja ja samoin kaikki muutkin sukulaiset.
Kommentit (59)
Harjoittelu parantaa suoriutumista merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelu parantaa suoriutumista merkittävästi.
Tämä. Hienoa jos jaksaa puurtaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Menestys on itsestä kiinni.
Siksi minun onkin tosi vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka käyttävät huonoa taustaa tekosyynä olla edes yrittämättä. Joo ei se helppoa ole, yhyy, mutta turha valittaa jos ei ole viitsinyt edes yrittää nousta sieltä suosta.
Miksi pitäisi olla menestynyt? Noin sairaan vanhemman jälkeläisten potentiaali voi mennä jo pelkkään selviytymiseen.
Menestyminen ei ole sidottu emän geeneihin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Kovalla työllä voi kuitenkin vielä menestyä.
Joo ei ketään painostamalla saa muuttamaan geenejään.
On hyvin mahdollista, että juuri se yksi suvun pärjääjä on joutunut kovemmille, ja siksi oppinut taitoja, joita muut eivät ole tarvinneet tai joutuneet kehittämään.
Geenit eivät määrää menestymistä.
Tyhmän geenit eivät estä jälkikasvua paiskimasta töitä oman älynsä kehittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On hyvin mahdollista, että juuri se yksi suvun pärjääjä on joutunut kovemmille, ja siksi oppinut taitoja, joita muut eivät ole tarvinneet tai joutuneet kehittämään.
Tämä. Kun joutuu kantamaan vastuuta, selviytymään yksin ja kohtaamaan vaikeuksia varhain, niin se kasvattaa ongelmanratkaisu- ja stressinsietokykyä ja koulii ihmistä sinnikkäämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Tukijärjestelmä ehkäisee luonnonvalintaa tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Tyhmä mies ei haittaa, lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Joo nuo asiat antavat kyllä vahvaa näyttöä ettei johdu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Onneksi näin. Ilmoitin tyhmälle miehelle että hän saa itse huolehtia ehkäisystä, niin sain haluamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Onneksi näin. Ilmoitin tyhmälle miehelle että hän saa itse huolehtia ehkäisystä, niin sain haluamani.
Lapsiraukat
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.