Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vieraalla mahtava logiikkömisten suhteen.
28.10.2011 |
On ollut meillä nyt kaksi yötä. On aamuisin syönyt kahvin kanssa noin 2-3 viipaletta pullaa.
Mieheni kanssa keitimme perinteisesti puuron aamulla. Vieras tuumasi tähän, jos hän syö aamulla niin sitten hän saa syödä koko päivän xD
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
logiikkaa on. Mä ymmärrän kyllä tuon lopun, mutta tosiaan se pulla ei siihen yhtälöön sovi.
Alue: Aihe vapaa
haasteellisesta avauksesta. Jouduin jopa käyttämään hitusen aikaa, ennen kuin tajusin sisällön edes osin.