Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemusta Riekertex materiaalista kengissä?
17.10.2011 |
Oleb ollut Riekerin kenkien ystävä jo muutaman vuoden, kohtuuhintaisia ja laadukkaita, tosi hyvät jalkaan. 12 v tyttärelle etsittiin nyt talveksi saapikkaita ja Riekerit on melkein ainoat villavuoriset jotka saa alle 100 eurolla. Mutta saapikkaista suurin osa ei olekaan enää nahkaa vaan ns riekertex materiaalia, kai joku goretexin kopio ja keinonahkaa. Onko kellään kokemusta, onko ihan susi materiaali?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kenkäkauppiaan mukaan riekertex eroaa siinä mielessä goretexistä, että kosteudelta suojaava kerros on päällyksen ja sisustan välissä, eikä päällä. Kokemusta ei vielä ole, päädyin sellaiset kengät ostamaan, mutta vielä ei ole tarpeeksi tullut käytettyä :D Ei kuulemma kestä ihan kaikkea käyttöä, eikä mikään vesilätäkössä seisoskelu -materiaalia.