Lue keskustelun säännöt.
kolmen vuoden terapia lopuillaan ja hyvä fiilis
28.10.2011 |
terapeutti pyysi mua kirjoittamaan sivun verran fiiliksiä mikä nyt on eri tavalla kuin ennen ja mitkä on tärkeimpiä havaintoja vuosien varrelta, joiden muistan tulleen vastaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla