Lue keskustelun säännöt.
Onko nainen jotenkin huonompi jos ei mennyt ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa naimisiin?
07.11.2011 |
Siltä täällä ainakin välillä tuntuu :) Nuorenakin saisi siis harrastaa seksiä, kunhan on saman tyypin kanssa vielä 20 vuotta myöhemmin. Omituisia asenteita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Erittäin Tyhmä, jos menee ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa naimisiin.
Terveisin juuri niin tehnyt.