Lue keskustelun säännöt.
Nyt piristyskeinot kehiin!!!
06.11.2011 |
Apuja, pliis. Paska fiilis. Mikään ei jaksa kiinnostaa eikä innostaa. Eli vinkkejä tän pimeyden taittamiseen, kiitti!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla