Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluisin niin ottaa vauvani vierelle

Vierailija
16.10.2011 |

Tässä sitä istun koko yön valvoneena ja katselen rakasta 2 päivän ikäistä pikku poikaani, joka makaa valohoidossa korkean bilirubiinin vuoksi. Voi kun saisin jo ottaa hänet vierelleni. Toivottavasti pääsemme pian omaan kotiin.

Itkun täyteisiä tunteita sairaalasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin lapsi oli synnyttyään valohoidossa. Jaksamista!

Onneksi valohoito kestää yleensä vain päivän-pari. Onko tuplavalossa, vai voisitko ehkä ottaa viereesi valokaaren alle?

Vierailija
2/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken otettiin verikoe. Kohta selviä riittääkö vuorokausi vai pitääkö jatkaa kauemmin. Ihan hävettää olla niin herkillä kun oon. Oli kova paikka kun mies lhti illalla kotiin ja jäin yksin katselemaan avutonta poikaa, joka ei meinannut rauhoittua koko yönä. :(

- AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän nuo tunteet. Ja synnytyksen jälkeen on muutenkin herkillä. Mulla esikoinen oli vuorokauden valossa (käytiin kotona ja jouduttiin takaisin kun kellastu). Sen yhden vuorokauden käytännössä itkin, kun se ei vaan loppunut. Lopulta istuin yövuorolaisten kanssa kahvilla heidän taukohuoneessa itkemässä ja kun hetkeksi rauhoittui itku niin kysyin onko mitään hommaa mitä tehdä, etten vaan pysty istumaan ja katsomaan vauvaa surkean näköisenä valossa. Viikkasin sitten puhtaita vaatteita kärryihin.

Kyllä se siitä helpottaa, tuntui tyhmälle itkeä, mutta tuo tuntuu vaan niin suurelta takapakilta, vaikkei edes ole. Hali!

Äsken otettiin verikoe. Kohta selviä riittääkö vuorokausi vai pitääkö jatkaa kauemmin. Ihan hävettää olla niin herkillä kun oon. Oli kova paikka kun mies lhti illalla kotiin ja jäin yksin katselemaan avutonta poikaa, joka ei meinannut rauhoittua koko yönä. :(

- AP

Vierailija
4/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä istun koko yön valvoneena ja katselen rakasta 2 päivän ikäistä pikku poikaani, joka makaa valohoidossa korkean bilirubiinin vuoksi. Voi kun saisin jo ottaa hänet vierelleni. Toivottavasti pääsemme pian omaan kotiin.

Itkun täyteisiä tunteita sairaalasta.

Vierailija
5/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös läppäriä!

Vierailija
6/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinivalohoito tepsii pian. Syötä häntä hyvin, se auttaa myös bilirubiinia hajoamaan.

Onnea vauvasta, olisipa ihanaa olla sinä, ja saada omaa vastasyntynyttä taas pidellä kainalossa :)

Vierailija
7/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pian saat pikkuisen syliisi.

Vierailija
8/8 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen valohoitolaitteen minun sairaalasänkyni viereen niin että vauva oli minun vieressäni, minulla silmäsuojus ja vauva siis sai maata kyljessäni valohoidon alla.

Kyllä kätilöt nikoittelivat ja yrittivät puhua ympäri mutta minä vaadin (ihokontakti ja vierihoito on kuitenkin heidänkin teesiensä mukkan tärkeää). Ja myönsivät sitten että on niin tehty ainakin kerran ennenkin.

Ei kyllä onnistu kaikenlaisilla lampuilla.