Lue keskustelun säännöt.
Mä vihaan miestäni.
21.09.2008 |
Tosikkomainen jäkättäjä, täynnä typeriä maneereja eikä saa suutaan auki kun pitäisi. Hengitys haisee. Naurettava otus. Yäk.
Kommentit (2)
kun muistelee, miksi siihen aikanaan kuitenkin rakastui. Kaikissa miehissä on omat ärsyttävät piirteensä. Niin naisissakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tulee sinun kunnioituksesta itseäsi kohtaan erota. Ansaitset varmasti omastakin mielestäsi sen, ettet joudu jakamaan elämääsi vihaamasi ihmisen kanssa?