Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellen Jokikunnaksen mies

Vierailija
09.02.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011803169.html

 

Huonosti nukutun yön jälkeen lapsi oli kömpinyt aamulla vanhempien sänkyyn juttelemaan Jokikunnaksen kanssa. Mies oli murahtanut ja kääntänyt mielenosoituksellisesti kylkeään. Lapsi oli kuitenkin jatkanut aamuista jutteluaan.

 

Tämä Jari on melkoinen julkisuustyrkky ja nämä adoptiojutut ovat naisten omia projekteja joihin mies saadaan huijattua mukaan. Tuo poika on varmasti ihan OK, mutta ei mies voi adoptiolasta tuntea koskaan omakseen.

Kommentit (240)

Vierailija
221/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden Italian remppasarjan kolmas kausi alkaa maaliskuussa! Eilen tuli ekaa kertaa uuden kauden mainos että "Alkaa 3.3" tai jotain.

Joten tämäkin "riita" ollut keksittyä ja kylvettyä, JOTTA SAAVAT KATSOJIA!

Näköjään tyhmimmät ottaa täydestä ja täällä läskiheltat täristen vaahtoaa...😅😅😅😅😅

 

No ainoa vaahtoava näytät olevan sinä. Läskihelttasi räkätyksestä tärisee.

Sinua vituttaa kun kansa äänesti heille Venlagaalassa ykkös pystin.  Heistä kansa tykkää paljon.  Sinunlaisen sanomiset on yx paskanhaillee .   Tässä heille ruusuja. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
222/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myyntikikka uudelle kaudelle, niin harvinaisen typerä älynlahjojen väläys ja vähyys.

Näköjään myyntikikka moukkiin hyvin uppoaa..  Hyvin ovat oivaltaneet,, keksivät lisää hömöille vauhkoille.  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅🤣😅🤣😅😂🤣😅🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppi mistä ja mitä?? Tältä palstalta? Siis oikeasti luulet hänen a) lukevan palstaa b) ottavan opikseen? Se, miten Jari tähän suhtautuu on hänen ja heidän välinen asia. 



Kuule joskus elämässä käy niin hienosti, että ihminen tajuaa jälkikäteen itse tehneensä typerästi ja ylittäneensä asiallisen käytöksen rajat haukuttuaan puolisoaan julkisuudessa. Joskus. Ei tosiaan aina. Mitä sinä horiset palstan lukemisesta? Onko sinulle ihan vierasta oman käytöksen reflektointi jälkikäteen?


Tuollaisen puolison sättimisen kuuntelu on aina todella vaivaannuttavaa. Eri asia on purkaa tuntojaan vaikka kaverille, mutta se, että mennään vuodattamaan toisen huonoutta, huonoja hetkiä tai omia ajatuksia toisen taantumisesta lapsen tasolle someen saati podcastiin kaikkien korville, on väärin.

Vierailija
224/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Ellen kertoo perheen yksityisasioita julkisuuteen. Varsinkin tuollaisia arkaluontoisia.

 

Ja ap sanoi Jaria julkisuustyrkyksi. Eikö tuo ko asian julkituominen ole tietynlaista aggressiivisuutta? kahvipurkin kolistelu on ihan ok, jotenkinhan se turhautuminen/raivo pitää saada purkaa. Vaihtoehtona voisi olla kamala karjuminen, paikkojen tai jopa ihmisten rikkominen.

 

No ei ole normaalia tuollainen raivon purkamisen tarve. Normi-ihminen lähtee vaikka lenkille, ei pura raivoaan perheeseen. Omituisia käsityksiä täällä normaalista. Vihanhallintakurssit on keksitty.

 

Puhina ja kahvipurkin kolistelu. Ihan hirveätä vihakäytöstä. Ei se ole perheeseen purkamista vaan siihen kahvinkeittämiseen. Kuka lähtee väsyneenä aamulla aikaisin lenkille kun on jo aamuyöllä kesken unien joutunut koiran (joka ei ole syyllinen mihinkään, pissahätä, ripuli, mikä olikaan ei ole mikään vika tai huonoa käytöstä) kanssa värjöttelemään pakkasessa. 

Vierailija
225/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se mies ei kääntänyt kylkeä mielenosoituksellisesti vaan ihan vain kääntyi yrittäen nukkua ja olla rauhassa? Murahteli? Ja sen takia ollaan lähettämässä vihanhallintakurssille.. Ilmeisesti noustuaan ei heitellyt tavaroita keittiössä vaan antoi kaiken kolahdella eikä "hillitysti" kahviansa keitellyt. Se on sitten järkyttävää käytöstä? Väsyneenä, rikkonaisten yöunien jälkeen?

Me emme muuten edes tiedä asiasta muuta kuin mitä Ellen on sanonut, mistä kukaan tietää mikä koko totuus asiasta on, onko edes mitään toistuvaa taantunutta raivokäyttäytmistä ollutkaan. Kummallista että mies joka ei osaa eikä halua tapella/riidellä vaikka Ellen niin haluaisi onkin pelottava ja ongelmallinen kun kääntää kylkeä ja kiukkuisena kolistelee keittiössä. Riita ja tappelu kun ovat vähän eri mittakaavan juttuja. Muistelen että rajua oli Nikulan kanssa tappelut aikanaan, kumpikohan silloin olikaan tekijä ja kumpi "uhri"..

Vierailija
226/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän olla ihan yhdessä sovittu, että kerrotaan tää juttu. Ehkä tuo lisää seuraajia ja rahaa uteliailta ihmisiltä. Ei tuo nyt niin ihmeellistä ole jos on juuri saanut unen päästä kiinni ja herätetään kälkätykseen, että hiukan osoittaa mieltään. Iso lapsihan on jo kyseessä, niin hyvä hänenkin oivaltaa, että voi ottaa myös muita huomioon, eikä olla vaan se maailman napa.  

 

Kahdeksan vuotias saa olla vielä maailman napa. Etenkin adoptiolapsi. Jari on aikuinen ihminen, hänen tulisi oppia, ettei ole maailman napa, vaan heidänkin elämässä se napa on nyt tämä uusi lapsi. Kuten pitääkin olla.

Mistä sinä tiedät ettei juuri näin olisikin? Olemme kuulleet vain vaimon tilityksen, emme nähneet mitä tapahtui tai tiedä mitä on ollut taustalla. Älkää nyt nielkö tällaisia kertomuksia puolueettomina kuvauksina yhtään mistään. Pahimmillaan kyseessä saattoi olla jatkumoa toisen kiusaamiselle tai vain halu nolata toinen julkisesti. On fakta, että kun univelka käy voimille, ihmisestä tulee hermoheikko. Toivoisi että tämäkin perhe saisi järjestettyä asiansa siten, ettei kenenkään väsymys käy ylivoimaiseksi. 

Toivoisin myös ymmärrystä, että vaikka lapsi haluaa pulista aamuyöllä, on tärkeää vaatia tätä makaamaan hiljaa, että muut saavat nukkua. Hänellä ei ole mitään hätää äidin ja isän kainalossa, vaikkei sovittaisiin että juttelu alkaa vasta aamulla. Kaikki vanhemmat tarvitsevat unta ollakseen hyviä vanhempia.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä nyt ongelma ollutkaan, että väsynyt mies kerran ärähtää ja on myrtsi. Mutta jos on totta, että tällaista kiukuttelua ja lyhytpinnaisuutta tapahtuu usein, se on huolestuttavaa, ja olisi kyllä osoitus siitä, ettei miehellä oikeasti ollutkaan tarpeeksi kärsivällisyyttä adoptiolapsen kanssa pärjäämiseen.

Joka tapauksessa emme oikeasti tiedä mitään tuon perheen elämästä. Ja minä en ainakaan kuunnellut tuota podcastia, joten se kertomus voi kuulostaa ihan erilaiselta kuin miten Iltis sen raportoi.

Vierailija
228/240 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa tekstiä, ovatko asialla Ellenin läheiset🙄Ei hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vituttaa kun kansa äänesti heille Venlagaalassa ykkös pystin.  Heistä kansa tykkää paljon.  Sinunlaisen sanomiset on yx paskanhaillee .   Tässä heille ruusuja. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹"

 

 

Ei minua haittaa. Reagoin vain tuohon sinun ilmaisuun. Oli niin rumasti kirjoitettu.

Vierailija
230/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Ellen kertoo perheen yksityisasioita julkisuuteen. Varsinkin tuollaisia arkaluontoisia.

 

Ja ap sanoi Jaria julkisuustyrkyksi. Eikö tuo ko asian julkituominen ole tietynlaista aggressiivisuutta? kahvipurkin kolistelu on ihan ok, jotenkinhan se turhautuminen/raivo pitää saada purkaa. Vaihtoehtona voisi olla kamala karjuminen, paikkojen tai jopa ihmisten rikkominen.

 

No ei ole normaalia tuollainen raivon purkamisen tarve. Normi-ihminen lähtee vaikka lenkille, ei pura raivoaan perheeseen. Omituisia käsityksiä täällä normaalista. Vihanhallintakurssit on keksitty.

 

Puhina ja kahvipurkin kolistelu. Ihan hirveätä vihakäytöstä. Ei se ole perheeseen purkamista vaan siihen kahvinkeittämiseen. Kuka lähte

 

 

 

 

Tuohan ei ollut ainoa kerta. Hänen käytöksensä on siis toistuvaa. Se on väärin tätä lasta kohtaan, joka on syytön isänsä mielialoihin. Jos niitä ei kykene hillitsemään, on syytä mennä lenkille vaikka mihin säähän, jos muu ei auta. Onhan heillä se koira, jota pitää lenkittää, oli sää mikä hyvänsä. Se on sitä aikuisuutta ja vanhemmuutta.

 

Toinen ketju, missä valitetaan, kun kukaan ei välitä miesten hyvinvoinnista. Vaikea uskoa tämän ketjun perusteella. Jari saa paljon sympatiapisteitä kärsimyksistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se mies ei kääntänyt kylkeä mielenosoituksellisesti vaan ihan vain kääntyi yrittäen nukkua ja olla rauhassa? Murahteli? Ja sen takia ollaan lähettämässä vihanhallintakurssille.. Ilmeisesti noustuaan ei heitellyt tavaroita keittiössä vaan antoi kaiken kolahdella eikä "hillitysti" kahviansa keitellyt. Se on sitten järkyttävää käytöstä? Väsyneenä, rikkonaisten yöunien jälkeen?

Me emme muuten edes tiedä asiasta muuta kuin mitä Ellen on sanonut, mistä kukaan tietää mikä koko totuus asiasta on, onko edes mitään toistuvaa taantunutta raivokäyttäytmistä ollutkaan. Kummallista että mies joka ei osaa eikä halua tapella/riidellä vaikka Ellen niin haluaisi onkin pelottava ja ongelmallinen kun kääntää kylkeä ja kiukkuisena kolistelee keittiössä. Riita ja tappelu kun ovat vähän eri mittakaavan juttuja. Muistelen että rajua oli Nikulan kanssa tappelut aikanaan, kumpikohan silloin olikaan tekijä ja kumpi "uhri"..

 

 

Mitä jos, tai mitä jos ei🤔 Hauskasti epäilet ellenin kertomuksia ja haluat ne mitätöidä valheellisina. Sit kehität uuden teorian, mitähän tapahtui nikulan kanssa. Näin ne juorut ja pahat puheet syntyvät. Ne, jotka on -mitä jos- tyyppisiä.

 

Vierailija
232/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän olla ihan yhdessä sovittu, että kerrotaan tää juttu. Ehkä tuo lisää seuraajia ja rahaa uteliailta ihmisiltä. Ei tuo nyt niin ihmeellistä ole jos on juuri saanut unen päästä kiinni ja herätetään kälkätykseen, että hiukan osoittaa mieltään. Iso lapsihan on jo kyseessä, niin hyvä hänenkin oivaltaa, että voi ottaa myös muita huomioon, eikä olla vaan se maailman napa.  

 

Kahdeksan vuotias saa olla vielä maailman napa. Etenkin adoptiolapsi. Jari on aikuinen ihminen, hänen tulisi oppia, ettei ole maailman napa, vaan heidänkin elämässä se napa on nyt tämä uusi lapsi. Kuten pitääkin olla.

Mistä sinä tiedät ettei juuri näin olisikin? Olemme kuulleet vain vaimon tilityksen, emme nähneet mitä tapahtui tai tiedä mitä on ollut taustalla. Älkää nyt nielkö tällaisia kertomuk

 

 

Niin, hän pulisi aamulla. Onko täällä sisälukutaito noin heikkoa. Yöllä valvoivat, aamulla juttelivat. 

Jos perheessä joku kärsii huonoista unista, se varmasti järjestyy, kun se kärsivä ottaa sen asian puheeksi. Sitä ei voi laittaa lapsen syyllisyydeksi. Vastuu on sillä aikuisella.

Voimme spekuloida (jos on pakko) vain niillä tiedoilla, mitä meillä on. Tässä ketjussa on todella paljon kommentteja, joissa haukutaan sekä äiti että lapsi, kun kiusaavat isää. Silti isä voinee kertoa oman näkemyksensä tilanteisiin, onhan hänellä podcastia ym. joissa voi sit avata asiaa, jos sen kokee tarpeelliseksi. 

 

Se on sitten oma lukunsa, miksi heillä tarve olla julkisuudessa näin perusteellisesti. Siihen en ota kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole seurannut heidänkään elämää.   Mediapersoonat ovat epäaitoja  jokatapauksessa, vaikka näyttelisivät aitoja.

Vierailija
234/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai tässä nyt ongelma ollutkaan, että väsynyt mies kerran ärähtää ja on myrtsi. Mutta jos on totta, että tällaista kiukuttelua ja lyhytpinnaisuutta tapahtuu usein, se on huolestuttavaa, ja olisi kyllä osoitus siitä, ettei miehellä oikeasti ollutkaan tarpeeksi kärsivällisyyttä adoptiolapsen kanssa pärjäämiseen."

 

Varsin iso osa naisista kärsii kuukausittain PMS-oireista jotka saavat heidät käyttäytymään vähemmän optimaalisesti läheisiään kohtaan. Ja siitäki selvitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuohan ei ollut ainoa kerta. Hänen käytöksensä on siis toistuvaa."

 

On kuitenkin aika eri asia että onko sellaita ollut kolme kertaa vai kolmekymmentäkolme.

Vierailija
236/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen tekee todella tyhmän teon levitellessään perheen yksityisiä tapahtumia jossain Paasosen podcastissa, aihe on herkkä ja Ellen tekee miehestään pilkkaa, asettuu mukamas paremmaksi. Jari ihan varmasti vielä häippäsee ja ihan oikein kun muija on suhteen myyrä. Ellen purkaa kiukkuaan Jariin, on jo nyt kuin Jarille äiti ja sellainen asetelma pilaa seksielämän. Totta tuo ettei mies voi koskaan tuntea adoptiolasta täysin läheiseksi itselleen. On jo tutkittu juttu tieteellisesti, siinä miehille ja naisille on näytetty vieraita ja omien vauvojen kuvia. Naisten pupillit laajenivat näiden vieraidenkin vauvojen kuvien kohdalla mutta miehillä näin kävi vain oman lapsen kohdalla.

Mun pupillit ei kyllä laajene kuin omien rakkaiden lasteni kuvien kohdalla ja olen nainen.

Vierailija
237/240 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.3. Alkaa Unelmia Italissa. 

Vierailija
238/240 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoittaa, että naiset saavat miehet huijattua mukaan adoptiojuttuihin, jotka ovat naisten omia projekteja.
Myös hedelmöityshoitoihin huijataan miehiä mukaan valehdellen, että raskautuminen olisi mahdollista. Jos on esim. pahan sukupuolitaudin sairastanut, eikä nainen suostu hyväksymään totuutta, että mokannut, kun on pakkomielle omasta lapsesta. Sellastakin sattunut, että on lypsetty ja putsattu äijä kankkulan kaivoon sukulaisten lainarahoja myöten.

Vierailija
239/240 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa, että naiset saavat miehet huijattua mukaan adoptiojuttuihin, jotka ovat naisten omia projekteja.
Myös hedelmöityshoitoihin huijataan miehiä mukaan valehdellen, että raskautuminen olisi mahdollista. Jos on esim. pahan sukupuolitaudin sairastanut, eikä nainen suostu hyväksymään totuutta, että mokannut, kun on pakkomielle omasta lapsesta. Sellastakin sattunut, että on lypsetty ja putsattu äijä kankkulan kaivoon sukulaisten lainarahoja myöten.

Mitä selität? Lapsettomuus voi johtua ihan yhtä hyvin miehestä. Eikä siihen mitään sukupuolitautia tarvita. Länsimaissa miesten siittiöiden laatu on laskenut. Syynä saasteet, ydinlaskeumat, kasvinsuojeluaineet, ympäristömyrkyt jne. Jos siellä on pari huonosti liikkuvaa siittiötä, niin silloin apuja tarvitaan. Sekin on ihan puppua, että vain naiset haluavat lapsia. Kyllä miehet haluavat niitä ihan samalla tavalla. Meillä miehellä on jopa ollut välillä vauvakuume. Itseäni se on vähän hirvittänyt, koska se raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat aika rankkoja fyysisesti naiselle. Tiedän tämän, koska meillä on liuta yhteisiä lapsia. Lapset itsessään ovat mukavia, mutta synnyttäminen on rankkaa.

Vierailija
240/240 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos jossain, että Jari olis saanut jotain raivokohtauksia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän