Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ellen Jokikunnaksen mies

Vierailija
09.02.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011803169.html

Huonosti nukutun yön jälkeen lapsi oli kömpinyt aamulla vanhempien sänkyyn juttelemaan Jokikunnaksen kanssa. Mies oli murahtanut ja kääntänyt mielenosoituksellisesti kylkeään. Lapsi oli kuitenkin jatkanut aamuista jutteluaan.

Tämä Jari on melkoinen julkisuustyrkky ja nämä adoptiojutut ovat naisten omia projekteja joihin mies saadaan huijattua mukaan. Tuo poika on varmasti ihan OK, mutta ei mies voi adoptiolasta tuntea koskaan omakseen.

Kommentit (243)

Vierailija
161/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos Jarilta palaa pinna Elleniin, oma hyväinen henkilö jonka pillin mukaan pitäisi pomppia.

Ihmettelen aina, miten Ellen ja sen sisko on niin erinäköiset. Ellen on luonnossa hyvin eksoottisen näköinen. Joten tuo eksoottinen poikakin sopii hänelle paremmin kuin miehelleen.

Vierailija
162/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olipa outoa. Jari on vaikuttanut niin lempeältä. Ei tainnut elämä lapsen kanssa olla sittenkään hänen juttu. Kuulostaa jopa vähän pelottavalta hänen käytöksensä. Ehkä onkin narsisti."

Juu, keltään kunnon vanhemmaltahan ei ikinä missään tilanteessa lopu pinna tai kärsivällisyys. Ei väsyneenä, ei kiireisenä, ei ikinä.

Joo, mutta adoptio on paljon vaativampi juttu kuin lapsen saaminen normitietä. Ja jälkimmäinenkin on joillekin miehille liian vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaaalta Jokikunnaksen seura alkaisi raivostuttaa ketä hyvänsä.

Vittuakos luet ja kyyläät hänen elämää moukka 🤮🤮🤮

Vierailija
164/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermot menee vaikka noin isosta lapsesta kyse. Entä sitten jos olisi ollut noviiseille pieni vauva joka itkee yöt läpeensä. Outoa tuo Jokikunnaksen julkinen avautuminen perheasioista. Nolaamisen haluako. Menisi perheneuvolaan harmiaan purkamaan. 

Ei mikään helppo ikä lapselle, kun kiskaistaan kaiken jälkeen uuteen. Mitä kaikkea lapsi on jo joutunut kestämään, sitähän me emme tiedä. Vaativa  lapsi ihan varmasti. Ympäristö? Kiusaajia taatusti riittää ja jos kotonakin häikkää, ei hyvä tilanne.

Vierailija
165/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän nää heidän ohjelmat vasta muuttuu mielenkiintoisiksi. Kukaan sitä lässytystä jaksanut aiemmin katsoa.

Vierailija
166/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On jo tutkittu juttu tieteellisesti, siinä miehille ja naisille on näytetty vieraita ja omien vauvojen kuvia. Naisten pupillit laajenivat näiden vieraidenkin vauvojen kuvien kohdalla mutta miehillä näin kävi vain oman lapsen kohdalla."

Ei tuo mitään todista. Miehille olisi pitänyt näyttää sen oman adoptiolapsen kuvia jotta siitä voisi tehdä jotain johtopäätöksiä. Tuo testi kertoo vain sen että mies ei ihastu lapseen jo etukäteen kuten nainen tekee. 

Mies kiintyy sitten ajan myötä lapseen, joko omaan tai adoptoituun.

Eihän mies voi kiintyä toisen lapsiin kuin max hyvinä kavereina, omana jenginään. Muun vaatiminen on mielipuolista. Ja vastoin miesten biologiaa.

Vierailija
167/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellen lähtee sitten itse seuraavalla kerralla viemään koiraa ulos kolmelta yöllä. Oppiipahan. Ikävät hommat on näköjään miehen hommia, niin jaksaa rouva itse lelliä penskan pilalle. Vanhempien pelisääntökeskustelun paikka, vaikka normaalilla empatialla varustettu siirtyisi itse lapsen kanssa toiseen huoneeseen höpöttämään.

Näin. Minäkin näen että Ellen on tässä se joka hölmöilee. 

Kerro läski mitä sulle tai kellekkään heidän elämä kuuluu ???   Sen jälkeen poistan tämän ketjun.

Vierailija
168/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olipa outoa. Jari on vaikuttanut niin lempeältä. Ei tainnut elämä lapsen kanssa olla sittenkään hänen juttu. Kuulostaa jopa vähän pelottavalta hänen käytöksensä. Ehkä onkin narsisti."

Juu, keltään kunnon vanhemmaltahan ei ikinä missään tilanteessa lopu pinna tai kärsivällisyys. Ei väsyneenä, ei kiireisenä, ei ikinä.

Ellenhän kertookin, että vastaavaa tapahtuu toistuvasti. Eikä sellainen ole mitenkään normaalia.

Todennäköisesti ellen käyttäytyy samoin kuin monet muutkin tuoreet äidit; elämä pyörii lapsen ympärillä ja miehestä tulee poika, joka nousee yöllä pissattamaan koiran. Parisuhde jää toiseksi myös. 

Kuka pissittää yöllä koiran? Yöllä nukutaan.

Vierailija
169/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellen lähtee sitten itse seuraavalla kerralla viemään koiraa ulos kolmelta yöllä. Oppiipahan. Ikävät hommat on näköjään miehen hommia, niin jaksaa rouva itse lelliä penskan pilalle. Vanhempien pelisääntökeskustelun paikka, vaikka normaalilla empatialla varustettu siirtyisi itse lapsen kanssa toiseen huoneeseen höpöttämään.

Kerro läski mitä sulle tai kellekkään heidän elämä kuuluu ???   Sen jälkeen poistan tämän ketjun.

Täh? Miksi sitten ellen kertoilee siitä podcastissa ja heistä kuvataan tosi-TV:tä? 

Onko taas realiteetit vähän kadonneet? Elämää ei ole pakko jakaa koko maailmalle, Moni meistä ei sellaista tee. Yksityiselämänsä voi pitää ihan itsellään. 

Turha ulista, kun itse tehdään tietoinen valinta tehdä elämästään julkinen, TV-ohjelmasta lähtien ja vuodattaa näköjään myös parisuhdeongelmat ja muut intiimit asiat podcast-lähetyksessä!

Vierailija
170/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellenhän kertookin, että vastaavaa tapahtuu toistuvasti. Eikä sellainen ole mitenkään normaalia.

Todennäköisesti ellen käyttäytyy samoin kuin monet muutkin tuoreet äidit; elämä pyörii lapsen ympärillä ja miehestä tulee poika, joka nousee yöllä pissattamaan koiran. Parisuhde jää toiseksi myös. 

Kuka pissittää yöllä koiran? Yöllä

Vittuako moukka kenenkään koirista  mäkätät.  Meevaida se kusivaippasi.

Vierailija
171/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttuu muiden paino sua rassaa? Parempi pieni ylipaino kuin laihana ja kuivakkana röökiä kiskomalla.

Vierailija
172/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Ellen kertoo perheen yksityisasioita julkisuuteen. Varsinkin tuollaisia arkaluontoisia.

Ja ap sanoi Jaria julkisuustyrkyksi. Eikö tuo ko asian julkituominen ole tietynlaista aggressiivisuutta? kahvipurkin kolistelu on ihan ok, jotenkinhan se turhautuminen/raivo pitää saada purkaa. Vaihtoehtona voisi olla kamala karjuminen, paikkojen tai jopa ihmisten rikkominen.

Vierailija
173/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaaalta Jokikunnaksen seura alkaisi raivostuttaa ketä hyvänsä.

Toisaalta he ilmeisesti viihtyvät keskenään.

Viihtyvätkö kauaa? Ellenin ulostulo oli aika julma ja inhottava. Kuvastaa sitä, miten lapsen tulo voi sotkea aiemmin toimineen parisuhteen pahasti. Ihan ok ärsyyntyä, mutta se, että mennään julkisesti haukkumaan puolisoa tuossa mittakaavassa on todella epäreilua. 

Riippuu täysin siitä, miten Jari itse tähän suhtautuu.

Tottakai riippuu, heidän suhdehan tässä on kyseessä. Toivottavasti Ellen oppi kerrasta eikä aloita puolison haukkumista ja virheistä raportointia laajemmassa mittakaavassa, koska se on a) väärin b) rapauttaa luottamusta ja rakkautta ja c) itseään kunnioittava henkilö lähtee vähitellen pois sellaisesta suhteesta. 

Etsikööt apua tilanteeseensa, on kuitenkin selvää, että etenkin vanhemmuuden alkumetreillä sopeutuminen on aina haastavaa, ja etenkin väsyneenä voi tulla kärttyiltyä jokaisessa suhteessa. 

Vierailija
174/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, moukka-hullu löysi tämänkin ketjun.

Vierailija
175/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttuu muiden paino sua rassaa? Parempi pieni ylipaino kuin laihana ja kuivakkana röökiä kiskomalla.

Läski Anneli tunnusti....😝

Vierailija
176/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, imaise haukkuja läski peräreikääsi....  Mee toiseen ketjuun välillä ihmisiä haukkumaan...

Vierailija
177/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätähti itse?

Vierailija
178/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on täys beta🤣

Vierailija
179/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän nää heidän ohjelmat vasta muuttuu mielenkiintoisiksi. Kukaan sitä lässytystä jaksanut aiemmin katsoa.

No ei muutu. En seuraisi ja rahottaisi sillätavoin tämän itsekeskeisen pariskunnan elämää, vaikka mulle maksettais mitä. 
Surullista miten ihmiset on ihan älyttömän sokeita, kun telkasta tulee tällasten flexaajien tekemää teennäistä unelmahöttöä. Hyvät ihmiset eläkää omia unelmianne ja käyttäkää vapaa-aikanne viisaammin kuin tuhlaten se näiden julkisuustyrkkyjen vedätettävinä olemiseen.

Vierailija
180/243 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden Italian remppasarjan kolmas kausi alkaa maaliskuussa! Eilen tuli ekaa kertaa uuden kauden mainos että "Alkaa 3.3" tai jotain.

Joten tämäkin "riita" ollut keksittyä ja kylvettyä, JOTTA SAAVAT KATSOJIA!