Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persujen kannatus P-Karjalassa 27 %

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä kun kokoomuksen silmien alla amerikkalaiset sikailevat kaivosyhtiöt varastavat kansallisvarallisuutemme. Ei onnistuisi Persujen ollessa vallassa

Vierailija
2/13 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuussa vielä korkeampaa, mutta nyt kun sinne on saatu kaivoksien myötä töitä ja rahaa, niin persuilukin vähenee.



Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuussa vielä korkeampaa, mutta nyt kun sinne on saatu kaivoksien myötä töitä ja rahaa, niin persuilukin vähenee.

Tero


Todennäköisesti vaan lisääntyy, koska he haluavat pitää omista rahoistaan huolta ja nykyinen hallitusporukka sitä tuskin tekee heidän puolestaan. Soini esiintyi juuri jenkeissä telkussa, aika hyvä esiintymään mielestäni, minusta ei olisi tuohon koskaan:

http://finance.yahoo.com/video/internationalfinance-18825619/making-a-c…

Vierailija
4/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin keskimääräinen ÄO nousee molemmissa maakunnissa. Ei pahalla.

Vierailija
5/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin keskimääräinen ÄO nousee molemmissa maakunnissa. Ei pahalla.


Meinaat siis, että persut ovat viisaampia kuin pohjois-karjalalaiset keskimäärin? No aina voi luulla, heitä ja savolaisia on Helsingissä suurin osa näitä työn perässä pakkomuuttaneita.

Vierailija
6/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä kun kokoomuksen silmien alla amerikkalaiset sikailevat kaivosyhtiöt varastavat kansallisvarallisuutemme. Ei onnistuisi Persujen ollessa vallassa

Että yksittäiset puolueet tai henkilöt EIVÄT tee politiikkaa Suomessa. Tästä on puhuttu tuhannessa ketjussa, mutta TAAS joku jaksaa väittää, että "ei onnistuisi persujen ollessa vallassa". Totta vitussa onnistuisi vaikka ukko ylijumala olisi vallassa!!! Oletko persu KOSKAAN ymmärtänyt politiikan alkeellisimpiakaan alkeita? Tehdäänpä sinulle simppeli testi:

1. Jos Katainen haluaa henkilökohtasesti antaa Kreikalle 10000000000000 euroa, niin mitä tapahtuu? Antaako Suomi ne eurot, koska Katainen niin haluaa vai äänestääkö Eduskunta kaikkien puolueiden edustajien kautta hallituksen esityksestä aiheesta?

2. Jos Halla-ahosta tulisi pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas whatsoever, niin loppuuko maahanmuutto Suomeen? Näkyykö snadin stadin kaduilla vähemmän neekereitä? Vai onlisiko jopa niin, että mikään ei muutu, koska pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas ei tee politiikkaa Suomessa?

3. Jos puolueella X on eduskunnassa eniten kansanedustajia, voimmeko kutsua Suomen politiikkaa vain ja ainoastaan puolueen X politiikaksi, josta muut puolueet eivät ole vastuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä kun kokoomuksen silmien alla amerikkalaiset sikailevat kaivosyhtiöt varastavat kansallisvarallisuutemme. Ei onnistuisi Persujen ollessa vallassa

Että yksittäiset puolueet tai henkilöt EIVÄT tee politiikkaa Suomessa. Tästä on puhuttu tuhannessa ketjussa, mutta TAAS joku jaksaa väittää, että "ei onnistuisi persujen ollessa vallassa". Totta vitussa onnistuisi vaikka ukko ylijumala olisi vallassa!!! Oletko persu KOSKAAN ymmärtänyt politiikan alkeellisimpiakaan alkeita? Tehdäänpä sinulle simppeli testi:

1. Jos Katainen haluaa henkilökohtasesti antaa Kreikalle 10000000000000 euroa, niin mitä tapahtuu? Antaako Suomi ne eurot, koska Katainen niin haluaa vai äänestääkö Eduskunta kaikkien puolueiden edustajien kautta hallituksen esityksestä aiheesta?

2. Jos Halla-ahosta tulisi pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas whatsoever, niin loppuuko maahanmuutto Suomeen? Näkyykö snadin stadin kaduilla vähemmän neekereitä? Vai onlisiko jopa niin, että mikään ei muutu, koska pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas ei tee politiikkaa Suomessa?

3. Jos puolueella X on eduskunnassa eniten kansanedustajia, voimmeko kutsua Suomen politiikkaa vain ja ainoastaan puolueen X politiikaksi, josta muut puolueet eivät ole vastuussa?


Jos et tiennyt niin eduskunta= hallitus= hallituspuolueet= Kokoomus, SDP tässä järjestyksessä. Vihreät ja muu paska tekee mitä käsketään. Vain määräenemistöpäätöksissä opposition äänillä on jotain merkitystä

Vierailija
8/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä kun kokoomuksen silmien alla amerikkalaiset sikailevat kaivosyhtiöt varastavat kansallisvarallisuutemme. Ei onnistuisi Persujen ollessa vallassa

Että yksittäiset puolueet tai henkilöt EIVÄT tee politiikkaa Suomessa. Tästä on puhuttu tuhannessa ketjussa, mutta TAAS joku jaksaa väittää, että "ei onnistuisi persujen ollessa vallassa". Totta vitussa onnistuisi vaikka ukko ylijumala olisi vallassa!!! Oletko persu KOSKAAN ymmärtänyt politiikan alkeellisimpiakaan alkeita? Tehdäänpä sinulle simppeli testi:

1. Jos Katainen haluaa henkilökohtasesti antaa Kreikalle 10000000000000 euroa, niin mitä tapahtuu? Antaako Suomi ne eurot, koska Katainen niin haluaa vai äänestääkö Eduskunta kaikkien puolueiden edustajien kautta hallituksen esityksestä aiheesta?

2. Jos Halla-ahosta tulisi pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas whatsoever, niin loppuuko maahanmuutto Suomeen? Näkyykö snadin stadin kaduilla vähemmän neekereitä? Vai onlisiko jopa niin, että mikään ei muutu, koska pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas ei tee politiikkaa Suomessa?

3. Jos puolueella X on eduskunnassa eniten kansanedustajia, voimmeko kutsua Suomen politiikkaa vain ja ainoastaan puolueen X politiikaksi, josta muut puolueet eivät ole vastuussa?


Jos et tiennyt niin eduskunta= hallitus= hallituspuolueet= Kokoomus, SDP tässä järjestyksessä. Vihreät ja muu paska tekee mitä käsketään. Vain määräenemistöpäätöksissä opposition äänillä on jotain merkitystä

Uskotko mallisi mukaan ihan tosissasi, että jos vaikka Soini on pääministeri ja Halla-aho whatsoever ministeri, että Suomen politiikka muuttuu radikaalisti? Lue hieman politiikan historiaa ja valtioteiteitä oppiaksesi. Kannattaa nimenomaan painottaa oppimista sen kustannuksella, että saa "tietonsa" scriptasta, joka on erityisen heikkolahjaisen narukäsipellen tekstiä.

Koita tajuta, että Kokoomuksen kannatus ei ole lähimaillaan sillä tasolla, että se voisi sanella maamme politiikkaa. Ja ei, SDP ei ole Kokoomuksen "paras kaveri". Ovat entisiä verivihollisia. Mutta nyt, kun se läski rusoposki ja Eiran narukäsi ovat vaihtoehtoina, on helppoa liittyä muiden puolueiden kantaan, jotta edes jotain järkevää saadaan aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä kun kokoomuksen silmien alla amerikkalaiset sikailevat kaivosyhtiöt varastavat kansallisvarallisuutemme. Ei onnistuisi Persujen ollessa vallassa

Että yksittäiset puolueet tai henkilöt EIVÄT tee politiikkaa Suomessa. Tästä on puhuttu tuhannessa ketjussa, mutta TAAS joku jaksaa väittää, että "ei onnistuisi persujen ollessa vallassa". Totta vitussa onnistuisi vaikka ukko ylijumala olisi vallassa!!! Oletko persu KOSKAAN ymmärtänyt politiikan alkeellisimpiakaan alkeita? Tehdäänpä sinulle simppeli testi:

1. Jos Katainen haluaa henkilökohtasesti antaa Kreikalle 10000000000000 euroa, niin mitä tapahtuu? Antaako Suomi ne eurot, koska Katainen niin haluaa vai äänestääkö Eduskunta kaikkien puolueiden edustajien kautta hallituksen esityksestä aiheesta?

2. Jos Halla-ahosta tulisi pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas whatsoever, niin loppuuko maahanmuutto Suomeen? Näkyykö snadin stadin kaduilla vähemmän neekereitä? Vai onlisiko jopa niin, että mikään ei muutu, koska pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas ei tee politiikkaa Suomessa?

3. Jos puolueella X on eduskunnassa eniten kansanedustajia, voimmeko kutsua Suomen politiikkaa vain ja ainoastaan puolueen X politiikaksi, josta muut puolueet eivät ole vastuussa?


Jos et tiennyt niin eduskunta= hallitus= hallituspuolueet= Kokoomus, SDP tässä järjestyksessä. Vihreät ja muu paska tekee mitä käsketään. Vain määräenemistöpäätöksissä opposition äänillä on jotain merkitystä

Uskotko mallisi mukaan ihan tosissasi, että jos vaikka Soini on pääministeri ja Halla-aho whatsoever ministeri, että Suomen politiikka muuttuu radikaalisti? Lue hieman politiikan historiaa ja valtioteiteitä oppiaksesi. Kannattaa nimenomaan painottaa oppimista sen kustannuksella, että saa "tietonsa" scriptasta, joka on erityisen heikkolahjaisen narukäsipellen tekstiä.

Koita tajuta, että Kokoomuksen kannatus ei ole lähimaillaan sillä tasolla, että se voisi sanella maamme politiikkaa. Ja ei, SDP ei ole Kokoomuksen "paras kaveri". Ovat entisiä verivihollisia. Mutta nyt, kun se läski rusoposki ja Eiran narukäsi ovat vaihtoehtoina, on helppoa liittyä muiden puolueiden kantaan, jotta edes jotain järkevää saadaan aikaiseksi.

kaikki mut paitsi persut ovat jotain vitun "vihervasemmistolaisia kommareita". Tajuat varmaan ilman Eiran pellen kommenttejakin, että Kokoomus ja SDP ovat erityisen kaukana vihervasemmistolaisista. Sen sijaan suosimasi puolue on erityisen lähellä vihervasemmistolaisia, kuten yksi sen idioottijäsen, joka aikoinaan omasi jopa vihervasemmistolaisen maailmankatsomuksen.

Vierailija
10/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä kun kokoomuksen silmien alla amerikkalaiset sikailevat kaivosyhtiöt varastavat kansallisvarallisuutemme. Ei onnistuisi Persujen ollessa vallassa

Että yksittäiset puolueet tai henkilöt EIVÄT tee politiikkaa Suomessa. Tästä on puhuttu tuhannessa ketjussa, mutta TAAS joku jaksaa väittää, että "ei onnistuisi persujen ollessa vallassa". Totta vitussa onnistuisi vaikka ukko ylijumala olisi vallassa!!! Oletko persu KOSKAAN ymmärtänyt politiikan alkeellisimpiakaan alkeita? Tehdäänpä sinulle simppeli testi:

1. Jos Katainen haluaa henkilökohtasesti antaa Kreikalle 10000000000000 euroa, niin mitä tapahtuu? Antaako Suomi ne eurot, koska Katainen niin haluaa vai äänestääkö Eduskunta kaikkien puolueiden edustajien kautta hallituksen esityksestä aiheesta?

2. Jos Halla-ahosta tulisi pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas whatsoever, niin loppuuko maahanmuutto Suomeen? Näkyykö snadin stadin kaduilla vähemmän neekereitä? Vai onlisiko jopa niin, että mikään ei muutu, koska pääministeri/presidentti/kuningas/ruhtinas ei tee politiikkaa Suomessa?

3. Jos puolueella X on eduskunnassa eniten kansanedustajia, voimmeko kutsua Suomen politiikkaa vain ja ainoastaan puolueen X politiikaksi, josta muut puolueet eivät ole vastuussa?


Jos et tiennyt niin eduskunta= hallitus= hallituspuolueet= Kokoomus, SDP tässä järjestyksessä. Vihreät ja muu paska tekee mitä käsketään. Vain määräenemistöpäätöksissä opposition äänillä on jotain merkitystä

Uskotko mallisi mukaan ihan tosissasi, että jos vaikka Soini on pääministeri ja Halla-aho whatsoever ministeri, että Suomen politiikka muuttuu radikaalisti? Lue hieman politiikan historiaa ja valtioteiteitä oppiaksesi. Kannattaa nimenomaan painottaa oppimista sen kustannuksella, että saa "tietonsa" scriptasta, joka on erityisen heikkolahjaisen narukäsipellen tekstiä.

Koita tajuta, että Kokoomuksen kannatus ei ole lähimaillaan sillä tasolla, että se voisi sanella maamme politiikkaa. Ja ei, SDP ei ole Kokoomuksen "paras kaveri". Ovat entisiä verivihollisia. Mutta nyt, kun se läski rusoposki ja Eiran narukäsi ovat vaihtoehtoina, on helppoa liittyä muiden puolueiden kantaan, jotta edes jotain järkevää saadaan aikaiseksi.

Oleellista on ymmärtää ettei persut tee lehmänkauppoja tärkeistä asioista niinkuin kokoomus ja sdp tekevät. SDP antaa kokoomuksen rauhassa myydä kansallisvarallisuutemme jos saa omaan käteensä jotakin, jonkun painavan salkun tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Oleellista on ymmärtää ettei persut tee lehmänkauppoja tärkeistä asioista niinkuin kokoomus ja sdp tekevät. SDP antaa kokoomuksen rauhassa myydä kansallisvarallisuutemme jos saa omaan käteensä jotakin, jonkun painavan salkun tms.

nimettömän persun vannoma vakuutus vauvapalstalla. Anteeksi vaan, etten niele tuota enkä usko, että monet muutkaan nielee.

Vierailija
12/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Oleellista on ymmärtää ettei persut tee lehmänkauppoja tärkeistä asioista niinkuin kokoomus ja sdp tekevät. SDP antaa kokoomuksen rauhassa myydä kansallisvarallisuutemme jos saa omaan käteensä jotakin, jonkun painavan salkun tms.

nimettömän persun vannoma vakuutus vauvapalstalla. Anteeksi vaan, etten niele tuota enkä usko, että monet muutkaan nielee.

Niele edes kiukkusi ja mene nukkumaan. Turha sinun on täällä roikkua keskellä yötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on siitä erikoinen puolue että kannatusta tulee joka puolelta maata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä