Lue keskustelun säännöt.
Onko Suomi ainoa maa jossa aikuiset intoilee jostain satuhahmoista (muumit)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki Suomessa todellakaan intoile muumeista.
Ei, vaikka sellaisen vaikutelman Igor Pietarista käsin tuntui saavan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan esim. USAssa uskonnollinen oikeisto. Satuhahmoista nekin intoilee.
Sopii ylen woke agendaan, lesbot,uskonnon vastaisuus
Vierailija kirjoitti:
Sopii ylen woke agendaan, lesbot,uskonnon vastaisuus
Niin, persuilluhan kelpaa vain homous.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Sopii ylen woke agendaan, lesbot,uskonnon vastaisuus
Et ole tainnut lukea yhtään muumikirjaa tai sarjakuvaa, tai katsoa animaatioita jos niissä tuputetaan millään lailla lesboutta tai otetaan edes kantaa uskontoasioihin. No okei, Tiuhti ja Viuhti mutta mitä sitten?
Joka maassa on omat satuhahmonsa joista aikuisetkin on hulluna. Englannissa mm. Paddington ja Liisa ihmemaassa.