Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi ainoa maa jossa aikuiset intoilee jostain satuhahmoista (muumit)

Vierailija
31.01.2026 |

Mitään muuta kulttuuriako ei Suomessa ole.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka maassa on omat satuhahmonsa joista aikuisetkin on hulluna. Englannissa mm. Paddington ja Liisa ihmemaassa.

Vierailija
22/27 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki Suomessa todellakaan intoile muumeista.

Ei, vaikka sellaisen vaikutelman Igor Pietarista käsin tuntui saavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esim. USAssa uskonnollinen oikeisto. Satuhahmoista nekin intoilee.

Vierailija
24/27 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ylen woke agendaan, lesbot,uskonnon vastaisuus

Vierailija
25/27 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii ylen woke agendaan, lesbot,uskonnon vastaisuus

Niin, persuilluhan kelpaa vain homous.

Vierailija
26/27 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii ylen woke agendaan, lesbot,uskonnon vastaisuus

Et ole tainnut lukea yhtään muumikirjaa tai sarjakuvaa, tai katsoa animaatioita jos niissä tuputetaan millään lailla lesboutta tai otetaan edes kantaa uskontoasioihin. No okei, Tiuhti ja Viuhti mutta mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme